ויראלי

נועה קירל חושפת גירסה חדשה וציונית ל"יוניקורן" לרגל המלחמה. צפו

"יוניקרן" בגירסת התקווה: נועה קירל פרסמה הבוקר את הקליפ החדש של "יוניקורן" על רקע אירועי המלחמה, שהוקלט אקוסטית בהופעה חיה. קירל: "לא חשבתי שהשיר יקבל משמעות אחרת לגמרי"
מערכת ice |  1
נועה קירל במסר מאיים לחמאס (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
נועה קירל משחררת הבוקר (ראשון) גירסא חדשה וציונית לשיר "יוניקורן" שייצג אותנו באירוויזיון בחודש מאי וזכה במקום השלישי. לגירסא האקוסטית נלווה קליפ חדש ומרגש המציג תמונות של החטופים בעזה, כוחות צה"ל, והפעילות האקטיביסטית של קירל למען ישראל במלחמה.
בעמוד האינסטגרם שלה כתבה קירל הבוקר: "כשייצגתי את ישראל באירוויזיון עם השיר הזה, מעולם לא חשבתי שכמה חודשים לאחר מכן הוא יקבל משמעות אחרת לגמרי. בשמחה ובעצב נעמוד חזקים מול העולם, יחד! כי רק ככה ננצח".
השיר בגירסתו החדשה הוקלט בהופעה חיה עם הרכב כלי המיתר 'צ'יל פיל', מתוך משדר התרמה מיוחד של תאגיד השידור כאן שהתקיים בהיכל התרבות ת"א בשיתוף מיזם "לב אחד", בו גויסו תרומות לשיקום ישובי עוטף עזה בסך 9.8 מיליון שקל. יתכן שהשיר בגרסתו החדשה ייתרם גם לקמפיין משרד התרבות.

אמש (מוצ"ש) שרה נועה קירל את ההמנון 'התקווה' במשחק של נבחרת ישראל בכדורגל, שאירחה בבודפשט את נבחרת רומניה במוקדמות יורו 2024. המשחק הסתיים בהפסד ישראלי 1:2. לצד הופעתה במשחק, קירל הצטרפה ל-200 ילדים מיישובי עוטף עזה שישבו בקהל.
קירל מנצלת בחודש האחרון את מעמדה הבינלאומי ופועלת למען ההסברה הישראלית ברשתות החברתיות. בעמוד האינסטגרם שלה, ניתן להבחין בסרטוני הסברה באנגלית על אירועי הטבח הנוראים שהתרחשו ב-7 באוקטובר, עם קריאה להחזרת החטופים הביתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קליפ עם בחירות מוזרות...
    רעות 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה תמונות החטופים קרועות?
    סגור