עסקי ספורט

מרגש: נועה קירל שרה את "התקווה" במשחק של נבחרת ישראל. צפו

הזמרת נועה קירל השתתפה הערב (שבת) במשחק הכדורגל של נבחרת ישראל מול נבחרת רומניה וביצעה את ההמנון "התקווה". בקהל נצפו 200 ילדים מיישובי עוטף עזה אשר אליהם הצטרפה קירל

מערכת ice |  1
נועה קירל במשחק כדורגל (צילום יח"צ)
בימים אלו, אמנים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ופועלים בזירות שונות למען מדינת ישראל הלוחמת את מלחמת חייה. הערב (שבת), הזמרת נועה קירל שרה את ההמנון 'התקווה' במשחק של נבחרת ישראל בכדורגל באחד מרגעיה המכריעים בתולדותיה. נבחרת ישראל משחקת הערב נגד נבחרת רומניה במחזור לפני אחרון במוקדמות יורו 2024. לצד הופעתה במשחק המכריע, קירל הצטרפה ל-200 ילדים מיישובי עוטף עזה שישבו בקהל. 
כמו אמנים רבים, בימים מורכבים אלו, קירל מנצלת את מעמדה הבינלאומי ופועלת רבות למען ההסברה הישראלית ברשתות החברתיות. בעמוד האינסטגרם שלה, ניתן להבחין בסרטוני הסברה באנגלית על אירועי הטבח הנוראים שהתרחשו ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס, סרטונים הקוראים להחזרת החטופים והחטופות הביתה והצגת אחדות ישראל בימים קשים אלו.
בין סרטוניה הבולטים הנוגעים למלחמה הנוכחית, פרסמה קירל סרטון מיוחד בו היא מקריאה התכתבות בין חטופים להוריהם ברגעים האחרונים. אותו סרטון הציג את ההכתבות של אלמוג מאיר לאימו שנחטף לשבי חמאס בעזה. כזכור, רק ב-13 באוקטובר, ביצעה קירל  את ההמנון "התקווה" בניו יורק והביעה את כאבה על הקורבנות והחטופים שנפגעו מהטבח הנוראי ב-7 באוקטובר. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השחקנים הערבים לא שרו את התקוה למה???
    רפי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה השחקנים הערבים לא שרים את התקוה מי שלא מאמין בקיומנו להיות עם חופשי בארצנו לא יכול ואסור לו להיות שחקן בנבחרת "ישראל"
    סגור