ויראלי

HOT למען משפחות החיילים: מה צילמו כוכבי גולסטאר?

חברת HOT יוצאת בפרויקט דרישות שלום מחיילים ליקיריהם שבבית ומזמינה את הלוחמים והלוחמות לחמם את ליבם של הקרובים שלהם, מי שהגיעו אתמול לצלם את הד"שים שלהם הם כוכבי העבר של גולסטאר: לירן שטראובר, אנדי רם וג'קי מנחם
מערכת ice | 
חברי גולסטאר אפריקה (צילום רפי דלויה HOT)
חברת HOT יוצאת בפרויקט דרישות שלום מחיילים ליקיריהם שבבית ומזמינה את הלוחמים והלוחמות לחמם את הלב של הקרובים שלהם. אתמול הגיעו לצלם את הד״שים שיוקרנו בערוצי HOT ובעמודי הסושיאל, כוכבי העבר של גולסטאר: לירן שטראובר, אנדי רם וג'קי מנחם, שחילקו ללוחמים ארוחת צהריים וסופגניות.
כזכור לפני שבועיים נחשפו משתתפי העונה החדשה של הריאליטי המצליח, כאשר צולמה תוכנית משחק הגמר בישראל. העונה החדשה בכיכובם של חברי הנבחרת: שוקי ביטון, ליאל קוצרי, שמעון שירזי, אלירז  שדה, רון שובל, לירן שטראובר, חמימו, ברלד, רון ביטון, דוד דביר, לירון אופיר, פיני שועי, ואייל לחמן צולמה באפריקה. את הנבחרת אימנו שייע פייגנבוים וג'ובאני רוסו.
במשחק שיחקו חברי הנבחרת ביחד עם איציק זוהר שהגיע כשחקן חיזוק, מול נבחרת כוכבי העבר של גולסטאר: ליאם גולן, דוד רביבו, שאולי בדישי, תום קשתי, יוני ארליך, ליאור דיין, גקי מנחם, קובי סויסה, דין מירושניקוב ודניאל יונה. 

בקהל צפו במשחק מאות תושבים מהעוטף, כאשר 20 ילדים מיישובי הדרום עלו עם השחקנים למגרש ופגשו את השחקנים לפני המשחק. רגע לפני שריקת הפתיחה הזמר יגל אושרי שר את ״לצאת מדיכאון״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה