ויראלי

השקר הפלסטיני נחשף: טען ששברו את ידיו בכלא ונתפס על חם

אחרי שהסיפור של הנער מוחמד שהשתחרר מהכלא וטען כי הוכה ועבר התעללות זכה למיליוני צפיות, ב'צינור' של רשת 13 עשו סדר וחשפו את האמת על השקר המכוער ודי בקלות. הבעיה של מוחמד היא שהוא לא לקח בחשבון שיש תמונות שלו יוצא יום לפני בריא, שלם, שמח ועם שתי ידיים שלמות
מערכת ice |  2
ארגון טרור פלסטיני
הילד מוחמד, שהשתחרר מהכלא הישראלי במסגרת חילופי השבועיים, סיפר סיפור מזוויע איך יצא מהכלא הישראלי עם שתי ידיים שבורות אחרי שסוהרים ישראלים התעללו בו והיכו אותו נמרצות ולא קיבל לדבריו אפילו טיפול רפואי ורק קערת אורז קטנה לאכול לכאורה, עשרה אסירים על חמישה מזרונים ועוד שלל תיאורים.
אבל אחרי שהסיפור זכה למיליוני צפיות, ב'צינור' של רשת 13 עשו סדר וחשפו את האמת על השקר המכוער ודי בקלות. הבעיה של מוחמד היא שהוא לא לקח בחשבון שיש תמונות שלו יוצא יום לפני בריא, שלם, שמח ועם שתי ידיים שלמות.
 
המגיש גיא לרר אמר: "אז לכאורה הוא יושב עם שתי ידיים מגובסות ונראה באמת מסכן, אבל טל שלום שלנו פנתה לשב"ס איך זה קורה אצלנו ושם נזכרו בסרטון השחרור שלו והוא נראה אחרת לגמרי, מה קרה לו? אולי הוא נפצע בחגיגות".

צבי יחזקאלי סיפר: "מה שקרה לכל תעשיית השקרים הפלסטינית, הם התמכרו לסיפורים האלה, אני פעם נפלתי בכתבות כאלה, ביקרתי אצל אסירים ביטחוניים, יש כאלו שעושים פיגועי דקירה פארש כדי לקבל תואר ואוכל בכלא, נו חלאס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערבי משקר ומעליל. לא חדשות. (ל"ת)
    מפוהק 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ערבים
    א 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם השקר הגדול בעולם ולצערי יש גם יהודים שמאמינים להם
    סגור