ויראלי

חדשות 13 בצירוף מקרים מצמרר: הילד מ-2009 שנהרג בעזה

לפני כ-14 שנה, נעשתה כתבה על בני העדה האתיופית שסורבו להיכנס לבית הספר בפתח תקווה בגלל מוצאם וצבע עורם, סערה שעוררה שדים בחברה הישראלית והביאה לשינוי ביחס לקהילה האתיפיות. בכתבה כיכב בין היתר אסצ׳אלו ז״ל כשהיה אז רק תלמיד כיתה א' בן 6
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
תפנית מצמררת לכתבה של חדשות 13 מ-2019. אמש (ראשון) הותר לפרסום שמו של אחד הנופלים בקרבות בעזה, סמ"ר אסצ׳אלו סמה שמשרת בחטיבת הנח"ל. מתברר שכתבת חדשות 13 לירון שמם לא שכחת אותו.
לפני כ-14 שנה, נעשתה כתבה על בני העדה האתיופית שסורבו להיכנס לבית הספר בפתח תקווה בגלל מוצאם וצבע עורם, סערה שעוררה שדים בחברה הישראלית והביאה לשינוי ביחס לקהילה האתיפיות. בכתבה כיכב בין היתר אסצ׳אלו ז״ל כשהיה אז רק תלמיד כיתה א' בן 6. 

שמם כותבת על צירוף המקרים הקשה: ״בספטמבר 2009 עשיתי כתבה על ילדי כיתה א' בפתח תקווה, בני העדה האתיופית, שסורבו להיכנס לבית הספר בשל מוצאם. היום נודע לי שאחד מהילדים המתוקים מהכתבה הזאת נהרג אתמול בקרבות ברצועת עזה".
עוד היא כתבה: "אותו ילד שהחברה הישראלית הוקיעה, גדל להיות לוחם מובחר, אשר הקריב את חייו למענה. במותו, ציווה לנו חיים, ותזכורת שאם בקרב על המולדת שווים כולם, אז גם בחיים עצמם. יהי זכרו ברוך - אסצ׳לאו סמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה