ויראלי

חיים ילין בלחץ: הריאיון הופסק באמצע - וזו הסיבה המבהילה

חיים ילין, ראש המועצה האזורית אשכול וחבר הכנסת לשעבר שוחח עם ערוץ הכנסת על ניסיונותיהם של בית הדפוס וחדר האוכל קיבוץ בארי לחזור לשגרה. תוך זמן קצר נשמעה התרעה על ירי טילים לאזור, והשיחה הסתיימה באחת: "יש צבע אדום, אנחנו נתפוס מחסה"
מערכת ice | 
חיים ילין (צילום חיים גולדברג/פלאש 90)

מאז אירועי הטבח של ה-7 באוקטובר ותחילת המערכה בעזה, הפך חיים ילין ראש המועצה האזורית אשכול לשעבר שכיהן כחבר הכנסת מטעם יש עתיד, לאחד הקולות הבולטים מהנגב המערבי. אתמול (חמישי) במהלך ראיון בשידור חי לערוץ הכנסת, כשסיפר על כך שחדר האוכל ובית הדפוס של קיבוץ בארי חזרו לעבוד, תפסה אותו אזעקה. "יש צבע אדום, אנחנו נתפוס מחסה", אמר ילין והראיון הופסק.
ילין, תושב קיבוץ בארי בעצמו, התראיין לתוכנית של סיון כהן ברדיו 103FM וסיפר על המתרחש: "אני בבארי ושומע את המלחמה. לא רואה אותה בטלוויזיה, אלא חי ונושם אותה. במציאות ההזויה שאנחנו חיים בה, אני רואה מצד אחד אנשים מנסים לנקות את הבית, חושבים וחושב איך מכניסים חיים לתוך היישוב".
"אני לא יודע להסביר אפילו את הסיטואציה. תדמיינו לעצמכם שאתם נכנסים עכשיו למקום ששרוף כולו, שהירוק כבר לא ירוק ואתם מנסים לחדש אותו. כרגע הגשם עשה את שלו. הוא ניקה, יש ריח של אדמה, אבל עד אז היה ריח של מוות. אמרתי שכשאני מגיע לבית עלמין מה שאני חווה בגדול זה ריח של חיים, וכשאני מגיע לקיבוץ, איפה שצריכים להיות חיים - אני מריח ריח של מוות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה