ויראלי

קרה או לא קרה? שרית פולק ואורי נגר נצפו מבלים ביחד

יש דברים בגו? יוצא “האח הגדול” אורי נגר, שיתף את עוקביו ברשתות בתגובות הקשות שקיבל בעקבות הסרטון בו הוא נצפה צמוד במסיבה עם שרית פולק. "פולק היא כמו אחותי, היא רשומה אצלי בטלפון כ‘שרית של סטטיק’", אמר 

מערכת ice | 
שרית פולק, אורי נגר (צילום אור גפן, אריאל סאנין)
סרטון שהופץ ברשת בו רואים את יוצא “האח הגדול”, אורי נגר ואת גרושתו של סטטיק, שרית פולק,  צמודים ומבלים יחד במועדון. העלה הרבה שאלות בקרב הגולשים. לאחר פרסום הסרטון הגולשים תהו האם היתה שם נשיקה או לא.
נגר השיב ברשתות וכתב: "אני ופולק לא ביחד, ובטח שלא התנשקנו. אמנם זה היה נראה אבל לא קרה, פולק היא כמו אחותי. היא רשומה אצלי ‘שרית של סטטיק’. היא כמו האחות הזאת שנותנת כאפה ובורחת. אם אני אהיה עם שרה זה כמו גילוי עריות".
עוד כתב והוסיף נגר כי: "אני מבין את המשמעות של להיות מוכר ואין פרסום רע וכל הדבר הזה. מפורסם שיעלה עליו אייטם ויגיד לכם שהוא סובל, שקרן. אבל יש משהו כל כך כואב בלקרוא את התגובות של אנשים”.
 
נגר שיתף גם בקושי הרב שהוא נתקל בתגובות הקשות ברשתות: “אני רב עם עצמי כל פעם מחדש להיכנס לפוסט ולקרוא תגובות או לא ולצערי אני חוטא בזה וכן נכנס לקרוא. ואז אתה מקבל את הפצצה לפנים, תגובות כל כך רעות שהאמת רובן מאינסטגרם פיקטיבי, אבל פתאום קופצים כמה שהם לא, וזה כמו חץ ללב”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה