עסקי ספורט

מסי עלה למגרש עם בנה של קים קרדשיאן: כך היא הגיבה

למשחקים של ליאו מסי באינטר מיאמי שבארצות הברית מגיעים המון כוכבים וסלבריטאים לצפות בפרעוש ובחבריו הכוכבים לקבוצה, למשחקו האחרון הגיעו קים קרדשיאן ובנה, אשר עלה עם מסי למגרש. כתבה ברשתות:  "הוא חי את החלום"
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
מאז שליאו מסי, חתם בקבוצתו של דיוויד בקהאם, אינטר מיאמי, הכדורגל תפס תאוצה רצינית בקרב האנשים בארצות הברית והמון אנשים מגיעים לצפות במשחקיו של ליאו מסי, במשחקו השבוע, (שני) הגיעו מספר אורחי כבוד, נובאק דג'וקוביץ', כוכבי קולנוע כמו אדוארד נורטון, האלי ברי וליב טיילר. ועוד אורחת כבוד נכחה, לא אחרת מאשר קים קרדשיאן, שהגיעה יחד עם בנה בן ה-8, סיינט.
בכל משחק כדורגל, נהוג בעולם שילדים מלווים את השחקנים בעלייתם לכר הדשא, לרוב מדובר בילדים שמשחקים בקבוצות הנוער והילדים של אותו מועדון. במשחק, מי שליווה את מסי בעלייתו למגרש הוא בנה של קים קרדשיאן וקניה ווסט, סיינט, שהגשים את החלום של כל ילד בעולם בגיל 8 בלבד. קים התרגשה וכתבה ברשתות החברתיות:  “סיינט עולה למגרש עם מסי! הוא חי את החלום".
 
הכדורגל בארצות הברית בדרך להפוך למעצמה, כמו בערב הסעודית, גם שם השקיעו המון כספים בקידום הכדורגל, בעיקר בקבוצתו של דיוויד בקהאם, אינטר מיאמי שאליה הגיעו עוד כוכבים מלבד מסי: לואיס סוארז, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה