עסקי ספורט

ברק בכר יאמן את הנבחרת? התכנונים של יו"ר ההתאחדות נחשפים

יו"ר ההתאחדות צפוי להיפגש עם אלון חזן ולהודיע לו על סיום תפקידו בנבחרת. המועמדים להחליפו הם רוני לוי, ברק בכר ורן בן שמעון. האם יוסי בניון ימשיך בתפקידו כמנהל מקצועי?
מערכת ice | 
ברק בכר (צילום אינסטגרם barakbachar@)
יושב ראש ההתאחדות לכדורגל הישראלית שינו זוארץ כבר התחיל בתכנון הניהול המקצועי של הנבחרת לשנים הבאות כהכנה ליורו 2028. ב-ynet מפרסמים כי שינו צפוי להיפגש בימים הקרובים עם אלון חזן, מאמן הנבחרת הנוכחית, על מנת להודיע לו על סיום תפקידו.
הקדנציה של חזן כמאמן הנבחרת נפתחה בצורה אופטימית כאשר הנבחרת הצליחה להגיע למקום הראשון בליגת האומות. מנגד, הנבחרת לא הצליחה להגיע למקום השני שיקנה לה כרטיס ליורו ונתנה את הבמה לנבחרות שוויץ ורומניה.
 
זוארץ מתלבט בימים אלה גם על עתידו של המנהל המקצועי, יוסי בניון. החוזה של בניון צפוי להסתיים ב-1 במאי וזוארץ כבר החליט שבניגוד לנהוג, בניון לא יעמוד מול חברי הוועדה המקצועית. זוארץ מעוניין לקבוע את עתידו בצורה עצמאית, במידה ויבחר להאריך לו את החוזה הוא יביא את מועמדותו לאישור הוועדה.
על מנת ללמוד מטעויות העבר, זוארץ החליט שימנה מאמן ראשי לנבחרת בזמן הקרוב. צעד זה הוא בניגוד למסורת שבמסגרתה לאחר סיום קמפיינים מונו מאמנים זמניים על מנת לחסוך כסף ורק לפני תחילת קמפיינים מונה המאמן הראשי.
השמות שצפויים להיבחן לאימון הנבחרת הם: ברק בכר, רוני לוי ורן בן שמעון. הבחירה המועדפת על זוארץ היא בכר אך השני לא מוכן לאמן את הנבחרת במידה שבניון יישאר בתפקידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה