עסקי ספורט

ההתאחדות לכדורגל בעסקת ענק: זה מותג האופנה שעמו תשתף פעולה

ההתאחדות לכדורגל הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת האופנה האיטלקית errea, אשר במסגרתו זו תהיה אחראית על הלבשת מדי שחקני ושחקניות נבחרות ישראל. מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "את העיצוב הסופי של המדים נשקול בהחלט לקבל יחד עם האוהדות והאוהדים"

מערכת ice | 
נבחרת ישראל עד 21 (צילום התאחדות לכדורגל)

חברת האופנה האיטלקית errea החלה בשיתוף פעולה מיוחדת עם ההתאחדות לכדורגל, אשר במסגרתו זו תהיה אחראית להלבשה של שחקני ושחקניות נבחרות ישראל. על איחוד הכוחות בין השתיים, הכריזה היום (רביעי) ההתאחדות לכדורגל ואף הוסיפה כי המותג האיטלקי יעצב את בגדי הנבחרות השונות בשיתוף מלא איתה. 

מלבד זאת, צוין כי במהלך עיצוב מדי השחקנים והשחקניות, ענקית האופנה תהיה אחראית על התאמת הסטים של כל נבחרות ישראל והפרויקטים השונים. מדובר בהישג משמעותי במיוחד עבור התאחדות לכדורגל, בפעם הראשונה היא תהיה זכאית לאחוזים ממכירת מוצרי נבחרת ישראל בארץ ובחו"ל.  
לטענת ההתאחדות לכדורגל, מדובר בהסכם ארוך טווח עם ספקית הביגוד האיטלקית. ניב גולדשטיין, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, בירך על שיתוף הפעולה עם חברת הביגוד errea ואמר: "האמון הדדי בהצלחת השילוב בין הצדדים הוביל לתנאים חסרי תקדים מבחינתנו בכל הקשור לעיצוב הביגוד ולשותפות ברווחים אפשריים ממכירתו".
 

עוד הוסיף גולדשטיין: "אני משוכנע שנבחרות ישראל השונות ייהנו מביגוד איכותי ומעיצוב שיעניק להן ייחודיות ובולטות. את העיצוב הסופי של המדים נשקול בהחלט לקבל יחד עם האוהדות והאוהדים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה