עסקי ספורט

מישל גרציג כותבת בהתרגשות: "כל אדם אחר היה מוותר"

הדוגמנית הישראלית במסר מחזק לבעלה שוער ריאל מדריד: "במקום לתת לזה לשבור אותך, השתמשת בזה כדי להיות אפילו יותר טוב. ראיתי אותך עובד כל היום. ללא הפסקה. עובד כל כך קשה. מראה את הקאמבק שלך. ימים לבד, חוץ מהקבוצה שלך, לא מסוגל לבעוט בכדור ובהתחלה, אפילו לא מסוגל ללכת! מעולם לא ראיתי מישהו כל כך חזק"
מערכת ice |  6
מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום אינסטגרם)
מישל גרציג, אשתו של שוער ריאל מדריד הבלגי, טיבו קורטואה, הקדישה לו מילים חמות ומרגשות לאחר שקבוצתו הבטיחה את אליפות ספרד אמש [ראשון] והדוגמנית הישראלית עשתה זאת באופן מרגש במיוחד.
גרציג כתבה באינסטגרם: "אוקיי אוקיי הגיע הזמן להתרגש קצת פה.. בואו נשים בצד לרגע את המשחק המדהים ששיחקתם ואת ההצלות המדהימות והחשובות שעשיתם אתמול. בוא נדבר עליך, אהובי. על הלוחם החזק והנחוש בטירוף שאתה. לפני 9 חודשים נפצעת פציעה ששברה את הלב לכל האנשים שאוהבים ומעריכים אותך בעולם הזה כולל שלך - כי כדורגל וריאל מדריד זה הרבה יותר בשבילך מסתם עבודה".
 
עוד כתבה: "אבל אתה? במקום לתת לזה לשבור אותך, השתמשת בזה כדי להיות אפילו יותר טוב. ראיתי אותך עובד כל היום. ללא הפסקה. עובד כל כך קשה. מראה את הקאמבק שלך. ימים לבד, חוץ מהקבוצה שלך, לא מסוגל לבעוט בכדור ובהתחלה, אפילו לא מסוגל ללכת! מעולם לא ראיתי מישהו כל כך חזק נפשית. כמעט חזרת.. אבל אז פציעה נוספת, ניתוח נוסף. שוב קביים, שוב חוץ מהקבוצה... אני זוכרת שהתקשרת אליי עם החדשות הנוראות".
היא המשיכה: "הייתי בחודש התשיעי להריון, לוקחת את האוטו ונוסעת לוולדבאס ומשם לבית החולים. כל אדם אחר היה מוותר. אבל אתה? לא עשית זאת. גבר ממה שאתה עשוי?!?! בקיצור, חזרת. לא יכולתי להיות יותר גאה בך. אתה מלמד את כולנו מה הם כוח ואמביציה אמיתיים. לראות אותך שוב על המגרש, במטרה, בדיוק איפה שאתה שייך. ואתמול הוכחת את זה לעולם - שוב".
קורטואה הנרגש לא שכח להחזיר מחמאות לאשתו וכתב לה: "תודה חיים שלי על המילים היפות האלה בלעדיך לצידי זה לא היה אפשרי! אני אוהבת אותך כל כך". עוד אלפים הגיבו לדברים של הדוגמנית הישראלית.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מי ישמע נלחם בעזה (ל"ת)
    העיקר הכסף 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    איכס
    שולה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה השטויות האלו??????
    סגור
  • 4.
    מישל
    נאור 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לה על הפרגון והאהדה לבעלה-ויותר חשוב על האהבה לארצינו.
    סגור
  • 3.
    יפים אתם.בהצלחה!! (ל"ת)
    יקי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    מדור אנטי אמיתי
    בוזגלו פרידמן 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קשה לכם לקבל ביקורת אמיתית אולי אתם גם חלק מהערב רב
    סגור
  • 1.
    בזיון
    בוזגלו פרידמן 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תגידו לי הדוגמנית הזאת בכלל יהודיה הוא הביאו אותה עים משפחתה מחבר העמים כי סבא רבא שלה יהודי??? ערב רב כמו מדור זה
    סגור