עסקי ספורט

ב-120 מיליון יורו: זו הקבוצה שמרוויחה הכי הרבה מהספונסר שלה

הספונסרים בכדורגל הם אחד ממקורות ההכנסה החשובים שיש כיום לקבוצות, כשחברת ענק כמו אדידס משלמת 120 מיליון יורו לספונסר מריאל מדריד ונייקי משלמת 105 מיליון יורו לברצלונה, איך אפשר שלא? לרשימה המלאה המשיכו לקרוא
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik, unsplash)
אחד ממקורות ההכנסה הגדולים בכדורגל הוא הספונסר, שמספק לקבוצות הגדולות בעולם תזרימים של עשרות ומאות מיליוני יורו, חלק נכבד מתקציבי הקבוצות. הסכומים בעולם הכדורגל תפסו תאוצה בשנים האחרונות, ריאל מדריד היא זו שמובילה את הרשימה ומקבלת לא פחות מ-120 מיליון יורו מאדידס. באיירן מינכן הוא גם מועדון גדול אך לעומת ריאל מדריד, מקבל "רק" 60 מיליון יורו, מחצית מסכום הבלאנקוס. 
 
בטופ 5, שני המותגים היחידים הם נייקי ואדידס, כאשר הקבוצה שמקבלת הכי הרבה כסף מנייקי זו ברצלונה, 105 מיליון יורו. מנצ'סטר יונייטד וארסנל מקבלות תקציב זהה מאדידס של 86.2 מיליון יורו. למותג "פומה" אין קבוצות ברשימה, אך כן מיוצגת במקום השישי, עם מנצ'סטר סיטי שמקבלת תזרים ענק של 74 מיליון יורו.
עוד נקודת בונוס: ליברפול ממוקמת עשירית בעולם כאשר הם מקבלים 34.5 מיליון יורו מנייקי, אך יש להם סעיפי בונוסים ענקיים בחוזה, כך שיוצא להם רווחים של מעל 100 מיליון יורו.
הרשימה:
1. ריאל מדריד, אדידס: 120 מיליון אירו
2. ברצלונה, נייקי: 105 מיליון אירו
3. ארסנל, אדידס: 86.2 מיליון אירו
4. מנצ’סטר יונייטד, אדידס: 86.2 מיליון אירו
5. פאריס סן ז’רמן, נייקי: 80 מיליון אירו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה