עסקי ספורט

אחרי שירדה ליגה: המיליארדר היהודי ירכוש את הפועל תל אביב?

הפועל תל אביב ירדה לליגה הלאומית אחדי הפסד 2:0 לאשדוד בבלומפילד. כעת, באדומים עדיין לא מתחילים בהכנות לעונה הבאה עד שיתברר מה קורה עם עסקה הרכישה של הקבוצה מידיי מינצברג. האם המיליאדר אדמונד ספרא ייקח אותה לידיו על אף הירידה הכואבת והמכה הכלכלית הקשה שמגיעה איתה?
רעי שני |  5
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
הכתובת הייתה על הקיר: קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב ירדה אתמול (שבת) רשמית לליגה הלאומית, אחרי עונת בלהות של ממש, שהסתיימה בירידה טרגית וכואבת במיוחד מול כמעט 27,000 צופים באצטדיון בלומפילד עם הפסד 2:0 למ.ס אשדוד ששם חותמת על העונה הגרועה ביותר בתולדות המועדון.
אחת השאלות הגדולות ביותר שנשאלו בשבועות האחרונים היא בנוגע לעסקת הרכישה של הפועל תל אביב מידיהם של האחים מינצברג למיליארדר אדמונד ספרא. כידוע, ספרא, בן לאחת מהמשפחות היהודיות העשירות ביותר בעולם שהונה מוערך בכ-21 מיליארד דולר, מעוניין לרכוש את הפועל תל אביב וכבר החל בדיקת נאותות שעשויה לארוך עוד מספר שבועות.
על פי גורמים המעורים בפרטי העסקה, אדמונד ספרא עדיין מעוניין לרכוש את האדומים על אף הירידה לליגה השנייה, שפוגעת בצורה קשה מאוד במועדון בכל הפן הכלכלי. האחים מינצברג דורשים החזק השקעה של 21 מיליון שקל, כאשר ספרא אמור לשלם עוד כ-10 מיליון שקל כדי לכסות את החובות של המועדון.
עוד לפני שהחלה בדיקת הנאותות, היה ברור אצל ספרא כי גם במקרה של ירידה לליגה הלאומית הוא עדיין יהיה מעוניין לרכוש את הקבוצה. כעת, פרטי העסקה עשויים להשתנות מעט בעקבות המכה הכלכלית האנושה שחטפה הקבוצה עם הירידה לליגה השנייה, שם ההכנסות שלה יהיו נמוכות בהרבה.
כמו כן, ההכנות לעונה הבאה של האדומים חייבות כבר להיפתח, שכן בקבוצה יהיו חייבים להכין קבוצה חזקה לליגה הלאומית בזמן, כאשר עדיין לא ברור אם במועדון מתכננים לבנות על שחקנים צעירים עם חיזוקים נקודתיים מסביב, או שמא לעשות שינוי ולהנחית שחקנים חזקים ומנוסים.
כך או כך, ההכנסות של האדומים לעונה הבאה חייבות להתחיל, לכן עסקת הרכישה של ספרא חייבת להסתיים כמה שיותר מוקדם, כאשר נכון לשלב זה עדיין לא ברור מי בכלל יבנה את הקבוצה בפן המקצועי ומתי בדיוק תסתיים בדיקת הנאותות של ספרא שמתקדמת, אחרי שזה כבר עבר לשיחות ישירות מול דייויד מיצברג על העברת הבעות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוווו צנציפר בשוק הלך עליו הסקופ וזה נהיה רק פלופ חח
    יניר 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאק יו צנ צי
    סגור
  • 3.
    ספרא
    ברקוביץ 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אעזה איש טיפש יקח קבוצה חולה כמו הגועל? זה להכניס ראש בריא למיטה חולה. באמת טיפש
    סגור
  • 2.
    ספרא הכל בסדר
    אחד העם 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפועל תמכור גם בלאומית 5-10 אלף מינויים ואם תהיה קבוצה טובה ימכרו גם אלפי כרטיסים כל משחק, יש ספונסרים מפרסמים הפועל יודעת לייצר 20 מ שח גם בלאומית כך שאפשא לבנות בתוספת קטנה קבוצה שתקרע את הליגה
    סגור
  • 1.
    לא למכירה
    דוד 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האוהדים חייבים להבין שיש ללכת בדרך של הכדורסל.האחים מיינצברג הפסידו את ההשקעה שלהם האוהדים יכולים לגייס 10 מיליון לשלם החובות.כך יוכלו להמשיך בליגה הלאומית.לבנות קבוצה עם שחקנים צעירים במשך שנתיים.למכור מנויים לבנות מעדון נורמלי.
    סגור
  • ועכשיו?
    צהוב עולה זה מכבי 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שהודיעו על חרם מנויים אתה עדיין בטוח שתסתדרו?
    סגור