עסקי ספורט

ריאל מדריד תשלם מיליונים עקב סעיף קטן בחוזה

למרות פרישתו מכדורגל של אדן הזארד, הבלגי מסבך את ריאל מדריד בעקבות סעיף בחוזה שלו, שקובע כי אם מדריד תעפיל לגמר ליגת האלופות, היא מחוייבת לשלם לצ'לסי 5.8 מיליון יורו
מערכת ice | 
שחקני ריאל מדריד עם החסות החדשה (צילום HP)
לצד כישרון ברמות הכי גבוהות שנראו, לאדן הזארד, הכדורגלן הבלגי, היו את אחת הקריירות המאכזבות שהיו בשנים האחרונות בכדורגל. לאחר שהטריף את העולם בצ'לסי ונהיה לאחד מהשחקנים הטובים בעולם, עבר הזארד לריאל מדריד, שם רשם 4 עונות שכללו המון פציעות ויכולת ירודה. הזארד פרש מכדורגל באוקטובר האחרון.
אם בריאל מדריד חשבו שלאחר פרישתו סאגת אדן הזארד נגמרה בשבילם, הם טועים. על פי פרסומים היום ברחבי העולם, כשהזארד עבר מצ'לסי לריאל מדריד ב-2019, היה סעיף בחוזה של הבלגי שקבע כי אם ריאל מדריד מעפילה לגמר ליגת האלופות, ריאל תשלם לצ'לסי סכום של 5.8 מיליון דולר. 

על פי סעיף בחוזה ההעברה שנחתם בין הצדדים, שמסתיים רק בתום העונה הנוכחית, צ`לסי תקבל בונוס עקב העפלתה של ריאל לגמר הצ`מפיונס - ללא קשר לשאלה אם הזאר ישתתף במשחק, או לא. מאחר והחוזה עדיין בתוקף, הסכום יעבור לכיסה של צ`לסי כמתוכנן; דמי כיס עבור המועדון בעידן טוד בוהלי, ועדיין סכום כסף לא מבוטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה