עסקי ספורט

רומן אברמוביץ' נרגע? צ'לסי תמכור כרטיסים בליגת האלופות

המיליארדר הרוסי-ישראלי והבעלים של קבוצת הפאר האנגלית, עליו מוטלות סנקציות מצד ממשלת בריטניה בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה, התבשר כי קבוצתו, שלא הורשתה למכור כרטיסים עד כה בעקבות הסנקציות, תוכל לעשות זאת מול ריאל מדריד בליגת האלופות
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ (צילום HUSTLE HUB, יוטיוב)
צ'לסי ממשיכה להיות בחוסר ודאות מוחלט תחת רומן אברמוביץ'. מאז התווסף המיליארדר הרוסי-ישראלי לרשימת הסנקציות שהוטלו על אנשי עסקים רוסים בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה, גם מועדון הכדורגל שברשותו חווה ימים לא פשוטים, אך לפחות נכון לרגע זה, קיבל סיבה קלה לנשום לרווחה. 
כזכור, כחלק מהסנקציות, נאסר על צ'לסי, שבבעלותו של רומן אברמוביץ', למכור כרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה. כעת ישנו שינוי ברישיון שניתן למועדון, שכן תותר מכירת כרטיסים רק למשחקי חוץ, משחקים של קבוצת הנשים ומשחקי גביע.  
בתוך כל זה, לקבוצה ניתנה האפשרות למכור כרטיסים למשחק הקריטי ברבע גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד בעוד כשבועיים, מה שבימים רגילים יכניס למועדון סכום כספי נכבד, אך במקום זאת, יילך לארגוני צדקה למען אוקראינה, כך לפי בקשת המועדון. 
בכל הקשור למשחקי הליגה, צ'לסי של אברמוביץ' תוכל כאמור למכור כרטיסים למשחקי חוץ, אך אלו יעברו להנהלת הפרמייר ליג. שר הספורט הבריטי, נייג'ל האדלסטון אמר: "אני רוצה להודות לאוהדים על סבלנותם בזמן שתקשרנו עם ההתאחדויות הכדורגל השונות כדי לאפשר זאת. מאז שרומן אברמוביץ' התווסף לרשימת הסנקציות של בריטניה בגלל הקשרים שלו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עבדנו רבות כדי להבטיח שהמועדון יוכל להמשיך לשחק כדורגל תוך הבטחת המשך אכיפת הסנקציות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה