עסקי ספורט

פומה או אדידס? זה הקרב החדש סביב ארלינג הולאנד

החלוץ הנורווגי השלים את מעברו למנצ'סטר סיטי, אבל עם אלו נעליים ישחק? הכוכב מסיים חוזה בנייקי, ושתי ענקיות ההלבשה מחזרות אחריו במרץ. וכמה הן מוכנות לשלם?
מערכת ice | 
ארלינג הולאנד (צילום אינסטגרם/ ארלינג הולאנד)
אחד המעברים היותר מסוקרים בשוק ההעברות בכדורגל העולמי הוא ללא ספק זה של החלוץ הנורווגי ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד הגרמנית למנצ'סטר סיטי האנגלית. אלא שלאחר השלמת המעבר בסעיף שחרור בסך 60 מיליון יורו, נפתח כעת מאבק חדש סביב החלוץ, הנוגע לסוג נעלי הכדורגל איתן יעלה לשחק.
על פי הסאן הבריטי, הכוכב מסיים השנה את חוזהו עם נייקי המוערך בסכום של מיליון ליש"ט, אך ליד ההצעות של ענקיות ההלבשה פומה ואדידס, הסכום הזה נראה לפתע זעום. על פי הדיווחים, שתי החברות הולכות בכל הכוח על שירותיו של הכוכב, ומוכנות לשלם על כך סכום דמיוני של 50 מיליון ליש"ט בחוזה ל-10 שנים על מנת להעביר אותו לשורותיהן.
 
יש לציין כי לפומה יתרון קל במאבק שכן היא משמשת גם כספונסרית המרכזית של מנצ'סטר סיטי, אבל ספק גדול אם באדידס יתנו לנתון הזה להפריע להם וייתכן שיעלו את ההצעה אף יותר.
עד שיחליט אלו נעליים לנעול, נפרד אמש הולאנד רשמית מקבוצתו הקודמת, כשכבש בפנדל בניצחון דורטמונד 1:2 על הרטה ברלין במחזור סיום העונה בגרמניה. דורטמונד סיימה כסגנית האלופה באיירן מינכן ואילו הולאנד מסיים קדנציה חלומית בצהוב-שחור עם נתונים בלתי נתפסים של 86 שערים ב-89 הופעות.
 
עוד בטרם לבש לראשונה את מדי קבוצתו החדשה, הנאבקת בימים אלה על אליפות אנגליה, כבר הובהר היטב שבכל הנוגע להולאנד לא יהיה אפילו רגע אחד משעמם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה