עסקי ספורט

מסי ובקהאם בדרך לשיתוף פעולה שישנה את עולם הכדורגל

דיווח: הפרעוש החליט כי עונתו הקרובה תהיה האחרונה בפאריס סן ז'רמן והוא יעזוב את הכדורגל האירופי לטובת אינטר מיאמי מהליגה האמריקאית, בבעלותו של כדורגלן העבר האנגלי, שהציע לו 35% מהבעלות על הקבוצה
מערכת ice |  1
דייויד בקהאם וליאו מסי (צילום אינסטגרם)
הקריירה של ליאו מסי, לדעת רבים גדול כדורגלני הדור הנוכחי, הולכת ומתקרבת לסיומה, את זה כולם מרגישים כבר הרבה זמן. כעת, עושה רושם שעונת הכדורגל הקרובה, 2022/23, תהיה האחרונה של 'הפרעוש' בכדורגל האירופי, כשבסיומה הוא צפוי לעזוב את פאריס סן ז'רמן ולחתום באינטר מיאמי מליגת ה-MLS האמריקאית, כך על פי דיווח של הכתב אלכס קנדל. 
מסי, שלא התאקלם בצורה חלקה בפ.ס.ז' ולא הצליח לסייע לקבוצה להשיג את המטרה לשמה הגיע - זכיה בליגת האלופות, כבר קושר בעבר לא פעם לקבוצה האמריקאית שנמצאת בבעלותו של לא אחר מכדורגלן העבר דייויד בקהאם. האנגלי כבר נפגש בעבר עם הארגנטינאי וכעת, על פי אותו דיווח, השניים צפויים לשתף פעולה בניהול הקבוצה, כשמסי יקבל בין היתר 35% מהבעלות של הקבוצה. 
עוד קודם לכן, רבים סברו כי מסי, שלא מרגיש בנוח בבירת צרפת, יחזור לברצלונה, הקבוצה בה שיחק לאורך כל הקריירה ובמדיה זכה ארבע פעמים בליגת האלופות וכן 7 פעמים בכדור הזהב. כעת, כל הסימנים מצביעים על כך שמונדיאל 2022 יהיה שירת הברבור של הפרעוש לפחות בכל מה שקשור לנבחרת ארגנטינה, ממנה הוא צפוי לפרוש.
מסי, שהרוויח במהלך העונה לא פחות מ-106 מיליון פאונד ששמים אותו בראש רשימת הספורטאים המרוויחים בעולם, נחל אכזבה גדולה עם פ.ס.ז' העונה כשהוא וקבוצתו הודחו מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות. בליגה, הקבוצה מבירת צרפת אמנם זכתה באליפות קלילה, אך אין זה מנחם אף אחד, שכן המטרה האמיתית הייתה זכייה בליגת האלופות. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בבלטים
    גיל תמיר 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הוא לדעת רבים בסוף הקריירה עם בשנה האחרונה בברצלונה, ציטוט :בסך כל המסגרות עמד מאזנו של מסי בעונה זו על 38 שערים ו-12 בישולים ב-47 הופעות. בתוך כמה חודשים הוא נעשה שחקן גרוע? או שפשוט הרבה יותר בפריז לא קלטו אותו כמו שצריך, וזה בלשון המעטה.
    סגור