עסקי ספורט

מסי מגיע לישראל: כמה יעלה הביקור של נבחרת ארגנטינה?

הכוכב יגיע יחד עם נבחרת, אלופת דרום אמריקה, צפויים להגיע משחק ידידות מול נבחרת ישראל ב-6 ביוני באצטדיון סמי עופר בחיפה, כשההתאחדות לכדורגל צפויה לשלם על הביקור כ-2 וחצי מיליון דולר  
מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום מתוך האינסטגרם)
בפעם השנייה בתוך שלוש שנים, ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה צפויים להגיע לישראל. ההתאחדות הארגנטינאית כבר נתנה את הסכמתה, והכוכב ונבחרתו צפויים להגיע למשחק ידידות מול נבחרת ישראל שייערך ב-6 ביוני באצטדיון סמי עופר בחיפה. כעת, מה שנותר להתאחדות לכדורגל לסגור מול אופ"א (התאחדות הכדורגל האירופית) זה את עניין זכויות השידור של המשחק. 
הביקור של נבחרת ארגנטינה צפוי לעלות להתאחדות לכדורגל בסך הכל כ-2 וחצי מיליון דולר, כאשר 1.5 מיליון מהם צפויים ללכת ישירות לנבחרת הדרום אמריקאית, אם כי ההסכם הכספי עדיין לא נסגר סופית ותלוי בהוצאות כאלה ואחרות. הסכום הנותר, שיוצא מכיס ההתאחדות לכדורגל וגורמים נוספים המארגנים את המפגש, צפוי ללכת לאופ"א. 
למעשה, המשחק היוקרתי מול מסי ונבחרתו, אלופת דרום אמריקה מהקיץ האחרון למי ששכח, מגיע על חשבון משחק רשמי במסגרת ליגת האומות שהיה אמור להיערך מול נבחרת רוסיה, אלא שבעקבות המלחמה באוקראינה וכחלק מהסנקציות שמופעלות נגד הרוסים, הם הושעו מכל מפעלי אופ"א, מה שפתח לנבחרת חלון פנוי לקיום המשחק. 
כאמור, זו תהיה הפעם השנייה שנבחרת ארגנטינה מגיעה לישראל בתוך שלוש שנים. בפעם האחרונה, בנובמבר 2019, היא הגיעה למשחק ידידות מול נבחרת אורוגוואי, שנערך באצטדיון בלומפילד ונגמר ב-2:2, כשמסי כבש ובישל את השערים של הנבחרת הארגנטינאית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה