עסקי ספורט

33 רולקסים: כמה הוציא הולאנד על מתנות פרידה לחבריו?

חבר טוב: הכוכב הנורבגי, שעזב את דורטמונד למנצ'סטר סיטי בהעברת ענק, העניק לחבריו לחדר ההלבשה בשנתיים האחרונות, כולל הצוות המקצועי, שעונים יוקרתיים בשווי שעולה על משכורתו השנתית
מערכת ice | 
ארלינג הולאנד (צילום אינסטגרם)
ארלינג הולאנד, כוכבה הנורבגי של דורטמונד בשנתיים האחרונות ומי שעתיד להוביל את הכדורגל העולמי לצידו של קיליאן אמבפה בעשור הקרוב, חתם לפני כשבוע וחצי במנצ'סטר סיטי בהעברת ענק. היום (שישי), ב'סקיי גרמניה' מדווחים כי מכונת השערים הנורבגית לא עזב את חבריו בשנתיים האחרונות בקבוצה הגרמנית בידיים ריקות. רחוק מכך. 
על פי הפרסום, הולאנד (21) העניק לחבריו לחדר ההלבשה בשנתיים האחרונות, שחקנים כולל צוות מקצועי, מתנות בשווי כולל של לא פחות מ-500 אלף אירו. הנורבגי רכש לא פחות מ-33 שעוני רולקס, כשכל אחד, על פי הפרסום, מוערך בשווי של בין 13 ל-15 אלף אירו.  
מדובר על סכום שעולה אפילו על משכורתו השבועית של הולאנד במנצ'סטר סיטי, אשר עומדת על 375 אלף פאונד. הולאנד, שיהיה בכיר המשתכרים בקבוצת הפאר האנגלית בצוותא עם קווין דה בריינה הבלגי, ירוויח כ-30 מיליון אירו נטו לעונה בחוזה לחמש שנים, עד 2027. 
כזכור, האנגלים הפעילו את סעיף השחרור של הולאנד ושילמו אותו לדורטמונד. בתקשורת דובר תחילה שהסעיף עומד על 75 מיליון אירו, אולם לפי הדיווחים האחרונים באנגליה האלופה שילמה 60 מיליון אירו בלבד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה