עסקי ספורט

"הדרת תלמידים ופגיעה ברגשות": מי יצא נגד מכבי חיפה?

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, פנה למנהל מחוז חיפה במשרד החינוך בדרישה למנוע את קיום חגיגות האליפות של היריבה העירונית, ומחה על כך שתלמידים התבקשו להגיע בלבוש ירוק
אור בוקר | 
יואב כץ (צילום יוטיוב/ ספורט 107.5)
התכונה סביב חגיגות האליפות של מכבי חיפה הולכת וגוברת. אחרי הפארסה המביכה במסגרתה נטשו אוהדי הקבוצה כמחאה הופעה של נועה קירל, כעת עלתה סוגיה חדשה הנוגעת לחגיגות הירוקות המתוכננות במספר בתי ספר בעיר.
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, פנה לדר' סער הראל, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, בפנייה דחופה על מנת למנוע את קיום חגיגות האליפות של מכבי חיפה, אשר מתוכננות בבתי ספר במחוז - מה שמהווה מבחינתו הדרת תלמידים שהנם אוהדי הפועל חיפה ופגיעה ברגשותיהם.
 
במכתב, שהעתק ממנו הועבר לראש העיר חיפה, דר' עינת קליש רתם, כתב כץ בין השאר: "ברצוני להביא לידיעתך את העובדה שישנם בתי ספר במחוז חיפה שבניהולך אשר מארגנים "חגיגות אליפות" בית ספריות בגין זכייתה של מכבי חיפה באליפות. מהמידע שהגיע אלינו הדבר נעשה בעידוד ובארגון מנהלי/ות בית ספר. לפי מידע זה, תלמידים התבקשו/מתבקשים להגיע לבית הספר לבושים בירוק ומתוכננות פעילויות בית ספריות בנושא".
 
עוד כתב כץ כי "התנהלות זו מהווה פגיעה ברגשותיהם של תלמידים אשר אינם אוהדים של מכבי חיפה ובפרט של אוהדי הפועל חיפה, אשר רבים מהם לומדים באותם בתי ספר. מעבר לכך, הדבר מהווה כהדרה של אותם תלמידים בשל אהדתם לקבוצה ומכאן לפגיעה חברתית קשה. אבקשך לטפל בנושא באופן דחוף ולמנוע קיום חגיגות מסוג זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה