עסקי ספורט

בית חדש: נחשף המותג שילביש את הפועל תל אביב

קבוצת הכדורגל האדומה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אדידס, במסגרתו תקבל מהחברה את התלבושות והציוד לשנתיים הקרובות
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
ספונסר חדש להפועל תל אביב בכדורגל. הקבוצה הודיעה היום (שני) על שיתוף פעולה משמעותי עם ענקית הספורט המובילה אדידס, כאשר חתמה מולו ומול היבואן 'ספורט ישיר' על הסכם אשר במסגרתו תספק החברה לקבוצה את התלבושות והציוד למשך השנתיים הקרובות. יצוין כי השנה הקרובה תעמוד בסימן שנת ה-100 למועדון.
 
מנכ"לית הפועל תל אביבאודליה פרידמן, אמרה לאחר החתימה עם אדידס: "אנו גאים שמותג על כמו אדידס מצטרף למשפחת הפועל תל אביב. כמועדון מוביל ומפואר בכדורגל הישראלי, לשחקנים והצוות המקצועי מגיע את הציוד הטוב והאיכותי ביותר, וחברת אדידס עונה בדיוק על הקריטריונים האלה. שיתוף הפעולה שהחל השנה, בשנת ה-100 של המועדון, הוא טבעי ומתבקש ואנו מקווים שיימשך עוד שנים רבות".
טיבו דוראנדמנכ"ל אדידס ישראל: ״אנחנו מברכים את הפועל תל אביב לקראת פתיחתה הרשמית של שנת ה-100 למועדון. היסטוריה ומורשת הן חלק בלתי נפרד מהספורט ואנחנו גאים לקחת חלק עיקרי בעונה זו, שכבר עכשיו ברור שתהיה חשובה בהיסטוריה של המועדון, האוהדים והכדורגל הישראלי בכלל״.
 
אודי לויבעלי ספורט ישיר, סיכם: ״הפועל תל אביב היא שותפה חדשה ומרגשת. אנחנו שמחים להפוך לבית החדש עבור אוהדי הפועל תל אביב״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה