עסקי ספורט

הטניסאי הטוב בעולם בקולקציה ייחודית בהשראת הטורניר היוקרתי בפריז

בית האופנה LACOSTE, הספונסר הרשמי של רולאן גארוס, חוגג את טורניר הטניס היוקרתי המתקיים בימים אלה בפריז, ומשיק קולקציה מיוחדת בהשראתו
אור בוקר | 
נובאק ג'וקוביץ' (צילום יחצ)
בית האופנה הצרפתי לקוסט, שנוסד על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, מזוהה כבר שנים עם רולאן גארוס, טורניר הטניס הנחשב בעולם. המותג והאצטדיון המפורסם שומרים על יחסים קרובים מאז שנת 1927, בה מסייד המותג זכה בגביע דיוויס בארצות הברית והביא את הטורניר אל האצטדיון הצרפתי בשנה שאחרי. לקוסט ועמיתיו שמרו על התואר וזכו בגביע גם בשנת 1928.
 
בזכות המותג, נחשב הטניס כאחד ממקורות ההשראה הנחשקים והמשפיעים ביותר עבור מעצבי האופנה. קולקציות שלמות נבנות ומעוצבות בהשראת האלמנטים של המשחק, הפקות אופנה אייקוניות מצולמות במגרשי טניס, וגם שחקני הטניס המפורסמים מהווים השראה עבור הדור הצעיר.
שגרירי המותג של לקוסט כיום הם נובאק ג'וקוביץ', שחקן הטניס הסרבי המדורג מספר 1 בעולם, ודנייל מדבדב, הטניסאי הרוסי המדורג שני בעולם. הטניסאית עטורת הפרסים ונוס ויליאמס נבחרה העונה לפרזנטורית החדשה של לקוסט. לאחר קריירה יוצאת דופן, במסגרתה זכתה בתחרויות הכי נחשבות, ויליאמס היא אחת מהטניסאיות הגדולות בכל הזמנים וידועה בזכות סגנון אופנתי מובהק על המגרש ומחוצה לו. כעת היא חוברת לבית האופנה בשיתוף פעולה המציג ערכים של מצוינות לצד הערכה עמוקה לעולם הטניס.
 
סוד ההצלחה של לקוסט הוא החיבור של העבר מול ההווה – שימור המורשת העשירה שהחלה במגרשי הטניס ותרגום שלה לאופנה עדכנית הנחשבת לאייקונית ועל-זמנית. נוסחת החיים של לקוסט משלבת סטייל, חזון וקלאסיקה. לכבוד טורניר הטניס לשנת 2022, משיק המותג קולקציית טי-שירטס ייחודית לנשים ולגברים, עם הדפס לוגו בהשראת המשחק והאווירה על המגרש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה