עסקי ספורט

ה-NBA בהלם: זה השחקן שצפוי להיכנס לכלא ל-5 שנים

מונטרז הארל, ששיחק בחודשים האחרונים בשארלוט הורנטס, נתפס עם 1.4 ק"ג מריחואנה ברכבו ומואשם בסחר בסמים. שיחק בעברו עם דני אבדיה בוושינגטון

מערכת ice | 
מונטרז הארל (צילום אינסטגרם)
הספורט האמריקאי ידע בעברו לא מעט שערוריות של ספורטאים מחוץ למגרש, כאשר אחת כזאת קיבלנו הבוקר (שלישי). בארצות הברית מדווחים כי מונטרז הארל, מי ששיחק עוד בשנה שעברה עם דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס ושיחק בעונה האחרונה בשארלוט מה-NBA, נתפס עם 1.4 ק"ג של מריחואנה ברכבו וצפוי להישפט לחמש שנות מאסר. 
הארל (28) נתפס כאשר ברשותו שלושה פאונד גראס (1.4 קילוגרמים). הוא נאלץ להודות בפני משטרת קנטקי כי הסמים נארזו בשקיות אטומות בוואקום בחלק האחורי של הונדה טייס שכורה משנת 2020. 
על פי הדיווחים בארצות הברית, שחקן הכדורסל הראה רק חלק מהסמים שברשותו. התקרית הזו, לפי אותו דיווח בעיתונות, התרחשה ב-12 במאי האחרון, אולם הארל הראה רק כמות קטנה שהייתה לו במכנסיים והשוטר, במהלך החיפוש ברכב, גילה את כל 1.4 הק"ג שהיו ברשותו.
הארל, שנבחר בעברו לתואר השחקן השישי של העונה ב-NBA, הועמד לדין ביום שני והואשם בסחר בפחות מ-5 פאונד של מריחואנה, שעל פי החוק מהווה עבירה פלילית מסוג D וכעבריין בפעם הראשונה, עשויה לגרור עונש של בין שנה לחמש שנות מאסר וקנס של בין 1000 ל-10,000 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה