עסקי ספורט

רונאלדו יגיע לבאיירן מינכן אחרי עזיבת לבנדובסקי? הפערים נחשפים

רוברט לבנדובסקי חתם בברצלונה אחרי שהפך למכירה הגבוהה ביותר של באיירן מינכן אי פעם - 45 מיליון אירו. בתוך כך, רונאלדו עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ולהגיע לבאיירן, אך ישנם עדיין פערים כספיים בין הצדדים
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
רוברט לבנדובסקי חתם בברצלונה אחרי שהפך למכירה הגבוהה ביותר של באיירן מינכן אי פעם - 45 מיליון אירו, בנוסף ל-5 מיליון אירו בבונוסים, סכום גבוה במיוחד בהתחשב בעובדה שהשחקן יהיה בן 34 בחודש הקרוב.
לבנדובסקי עבר את דוגלאס קוסטה, שהיה עד כה השחקן שנמכר מבאיירן בסכום הגבוהה ביותר, כשעבר ליובנטוס בעונת 2018/19 תמורת 40 מיליון אירו. במקום השלישי מאטס הומלס, שנמכר בחזרה לדורטמונד ב-2019 תמורת 30.5 מיליון אירו.
 
בתוך כך, על פי דיווחים, כריסטיאנו רונאלדו שואף לסיים את חלון ההעברות הזה כשחקן באיירן מינכן, אך בינתיים נתקל בדחיות, למרות שלא מן הנמנע שבעקבות המעבר של לבנדובסקי הגרמנים יילכו על הכוכב הפורטוגלי בכל הכוח. בניגוד למה שחושבים לאור הדחיות הפומביות, כן מתקיימים מגעים מאחורי הקלעים בין אלופת גרמניה לסוכנו של השחקן, ז’ורז’ה מנדש, כאשר באירופה טוענים שהסיבה לדחייה הפומבית היא דרישות השכר של החלוץ בן ה-37.
 
המנהל המקצועי של באיירן מינכן, חסן סליהמיצ’יץ’, דחה כאמור שוב את צירופו של רונאלדו כשאמר אמש: “יש לי הרבה כבוד אליו, להצלחה שלו ולקריירה שלו, אבל הוא לא על הרדאר שלנו”. עושה רושם שהדברים הללו בים כחלק ממו"מ בין הצדדים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה