עסקי ספורט

לבנדובסקי בברצלונה: הקשר הישראלי והמספרים מהמעבר שמשגע את אירופה

רוברט לבנדובסקי חתם לאחרונה בברצלונה אחרי סאגה ממושכת. החלוץ הפך למכירה הגדולה ביותר בהיסטוריה של באיירן מינכן שקיבלה עבורו 50 מיליון אירו. פיני זהבי, הסוכן הישראלי יקבל כ-40 מיליון אירו והשחקן עצמו ישתכר ב-30 מיליון אירו ברוטו בשלוש השנים הקרובות. כל המספרים ממעבר שמטריף את אירופה
רעי שני | 
רוברט לבנדובסקי (צילום ברצלונה)
רוברט לבנדובסקי חתם לאחרונה בברצלונה אחרי סאגה ממושכת. החלוץ הפולני בן ה-34 עבר מבאיירן מינכן וינסה לעזור למועדון הקטלוני לחזור ולהתחרות על כל התארים כשכבר עכשיו זה ברור - מדוברת בהעברה הגדולה ביותר של חלון ההעברות של הקיץ.
קצת מספרים: לבנדובסקי חתם לשלוש שנים בהן ישתכר ב-30 מיליון אירו ברוטו לאורך כל התקופה. ברצלונה שילמה לבאיירן מינכן לא פחות מ-50 מיליון אירו עבור לבנדובסקי - הסכום הגבוה ביותר אותו הכניסו הגרמנים ממכירת שחקן. בכך הוא עקף את  דוגלאס קוסטה, שהיה עד כה השחקן שנמכר מבאיירן בסכום הגבוהה ביותר, כשעבר ליובנטוס בעונת 2018/19 תמורת 40 מיליון אירו. אחריו נמצא הבלם מאטס הומלס, שנמכר בחזרה לדורטמונד ב-2019 תמורת 30.5 מיליון אירו.
ומה הקשר הישראלי אתם שואלים? סוכנו של החלוץ הוא לא אחר מאשר פיני זהבי הישראלי. זהבי היה זה שדחף למהלך והיה האחראי הבלעדי לביצוע העסקה. הישראלי יקבל כ-40 מיליון אירו עמלת סוכן עבור העסקה. סכום מטורף לכל הדעות בעיקר בהתחשב בעובדה שבאיירן קיבלה עליו בסך הכל 10 מיליון אירו יותר.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה