עסקי ספורט

גיא הוכמן יתארח אצל בית"ר: "מקווה שלא כיפה אדומה"

גיא הוכמן, הקומיקאי שהותקף על ידי אוהדי בית"ר ירושלים, הוזמן על ידי הקבוצה לאימון בירושלים ולא שכח לעקוץ: "מקווה שזה לא כיפה אדומה"
מערכת ice | 
גיא הוכמן, אוהדי בית"ר ירושלים (צילום טוויטר, פלאש 90/ אורן בן חקון)
גיא הוכמן, הקומיקאי שמעורר לא פעם פרובוקציות כשמגיע למשחקי כדורגל/הפגנות ו"עושה צחוק" מהאנשים שנמצאים שם, הותקף בסוף השבוע האחרון על ידי מספר אוהדי בית"ר ירושלים בעת שהגיע לצלם סרטון במהלך משחק הקבוצה באצטדיון בלומפילד שביפו מול הפועל תל אביב בו הפסידו הירושלמים 2:1.
האירוע הסתיים בהגשת תלונה מצידו של הוכמן בתחנת לב תל אביב של המשטרה. וכך הוא כתב: "מי שעוקב יודע שהתחלתי את הכל בטדי, הבית של אוהדי בית"ר. גיליתי שהם ההפך ממה שהציגו כל השנים, אוהדים טובים, חמים, חכמים, אוהבי כדורגל. ואני יודע שהרוב עדיין כזה.. אבל יש את הזבל. ולצערי לפעמים הזבל מסריח את כל החדר".
 
כעת, מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הזמין את הוכמן להיות אורח שלו באימון הקבוצה שייערך היום (רביעי) בבית וגן שבירושלים. בפוסט בתגובה להזמנה של בית"ר כתב הוכמן: "לבקשת ההנהלה, מגיע לאימון של בית"ר ירושלים בגבעת רם בירושלים. אוהדים יקרים, תגיעו לתמוך". לסיום כתב הוכמן בעקיצה משעשעת יש לומר: "מקווה שזה לא כיפה אדומה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה