עסקי ספורט

יותר קל להגיע למונדיאל? מחירי החבילות למשחקים בקטאר נחשפים

חברת תיירות הספורט טיקטיק מציעה לישראלים הרוצים לנסוע למונדיאל בקטאר: לשלם על החופשה עם "בלנדר" בפריסת תשלומים רחבה מחוץ למסגרת האשראי
מערכת ice | 
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
חברת תיירות הספורט טיקטיק וחברת הפינטק בלנדר, הודיעו על שת"פ במסגרתו יוכלו לקוחות טיקטיק לרכוש חבילות תיירות באתר כולל למונדיאל בקטאר, ולשלם עליהן עם בלנדר בפריסת תשלומים רחבה בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי.
בכל רכישה של מוצר תיירות בסכום של 1000 שקל ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים באמצעות blenderPay. לאחר אישור התשלום המתבצע באופן מידי, סכום העסקה מועבר ישירות אל בית העסק והלקוח משלם בפריסת תשלומים ישירות לבלנדר בהוראת קבע או בכרטיס אשראי מחוץ למסגרת (דרך חשבון הבנק). היתרון ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי, וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה ובשניות בודדות.
 
המונדיאל, חגיגת הכדורגל הגדולה בעולם, יוצאת לדרך בעוד כחודשיים בקטאר ועבור האוהד הישראלי מדובר בהזדמנות נדירה לבקר במדינה. מכירת החבילות והכרטיסים כבר בעיצומה. דוגמא לחבילות הכל כלול של טיקטיק (טיסות מיוחדות + מלון על בסיס לינה וארוחת בוקר + שני כרטיסים למשחקים): חבילה לשלב הבתים: כרטיסים לשני המשחקים המבוקשים ביותר, ארגנטינה - מקסיקו ופורטוגל - אורוגוואי, טיסות בתאריכים 24-29 נובמבר, 4 לילות במלון ארבעה כוכבים במיקום מרכזי בעלות כוללת של 2,950 אירו לאדם בהרכב של 4 איש.
חבילה לרבעי הגמר: כרטיסים לשני משחקי רבעי גמר, טיסות בתאריכים 8-12 בדצמבר, 4 לילות במלון 4 כוכבים במיקום מרכזי בעיר בעלות כוללת של 3,450 אירו לאדם בהרכב של 3 איש בחדר.
 
גבריאל מזרחי, מנכ"ל חברת טיקטיק: "החיבור עם בלנדר נותן מענה ללקוחות שרוצים להזמין חבילת תיור לאירוע ספורט או הופעה בחו"ל, ומבקשים פריסה גדולה יותר של התשלומים, ולכאלו שאין להם מסגרת מתאימה בכרטיס האשראי במועד ביצוע ההזמנה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה