עסקי ספורט

שירה האס כובשת את הבמות הגדולות: ומה הקשר לסלינה גומז?

שירה האס, כוכבת הסדרה "המורדת" הגיעה לצפות במשחקו של דני אבדיה במדי וושינגטון ב-NBA, כשבמחצית זכתה לכבוד רב כשחלקים מהסדרה בה כיכבה הוקרנו על המסך והיא תועדה לצדה של סלינה גומז לנוכח תשואות הקהל.
מערכת ice | 
שירה האס (צילום מתוך הסדרה המורדת)
שירה האס כבר מזמן הפכה לכוכבת בינלאומית. השחקנית הצעירה, שהפכה למפורסמת במיוחד בזכות התפקיד הראשי שלה בסדרה המצליחה של נטפליקס "המורדת", זכתה כשחקנית הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות בברלין, כשהיא אף מועמדת לזכות בטקס פרסי האמי.
אמש (ראשון) האס זכתה לכבוד גדול ובלתי צפוי. האס הגיעה לצפות במשחקו של הכוכב הישראלי, דני אבדיה, במדי קבוצתו וושינגטון מול ממפיס במסגרת ליגת ה-NBA, שם גם אבדיה חגג עם משחק נהדר הכולל 21 נקודות וניצחון גדול של קבוצתו.
 
האס ישבה בשורה הראשונה באולם, ששמורה בדרך כלל לאנשי VIP, כשבמחצית היא כיכבה על גבי מסכי הענק שבאולם הכדורסל שבבירת ארות הברית כשברקע שודרו חלקים מהסדרה בה כיכבה - "המורדת". במקביל צוות טלוויזיה תיעד את השחקנית בשידור חי מהאולם עצמו מנופפת לשלום על המסכים על רקע תשואות רבות מהקהל.
אבל זה לא הכל - האס היא ממש לא הכוכבת היחידה שהגיעה לצפות במשחקה של וושניגטון, כשלצידה באולם ישבה לא אחרת מאשר סלינה גומז, הזמרת והשחקנית המפורסמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה