עסקי ספורט

נוסעים לאולימפיאדה: שיתוף פעולה בין מוביט-פנגו והקרן למצוינות בספורט

שיתוף פעולה חדש בין אפליקציית הנסיעות מוביט-פנגו והקרן למצוינת בספורט שהוקמה על ידי אריק זאבי. במסגרת שיתוף הפעולה ספורטאים נבחרים יזכו בנסיעות חינם בתחבורה הציבורית בשימוש באפליקציות של מוביט ופנגו
מערכת ice | 
אריק זאבי, יהונתן שמואלי, ליאורה קוטובסקי, גילי קולמן, אייל זיו ואיתי גורן (צילום אייל זיו)
מתאמנים ומתאמנות בענפים האולימפיים משקיעים את מיטב זמנם ומִרצם באימונים אינטנסיביים סביב השעון, וכנגזרת הם מבלים זמן רב בנסיעות תכופות הלוך ושוב למתקני האימון השונים. לצד ההוצאות הרבות הכרוכות במסלול חייהם הייחודי, המתאמנים נושאים בעלות הנסיעות שלא פעם מגיעה למאות שקלים בחודש.
כעת, שיתוף פעולה חדש בין מוביט-פנגו והקרן למצוינות בספורט מניחה אבן נוספת בשביל הדרך להצלחתם. הקרן, אשר הוקמה על ידי המדליסט האולימפי אריק זאבי, מובילה מהפכה אמיתית בתחום הספורט, מנהיגה שינוי בתדמית של ישראל בבית ובעולם ומעניקה לילדים ולנוער הזדמנות פז להגשים חלום ולהפוך לספורטאים אולימפיים.
 
במסגרת שיתוף הפעולה למתאמנים ומתאמנות נבחרת בענף הג'ודו יוענקו נסיעות בחינם בתחבורה הציבורית בשימוש באפליקציית מוביט או פנגו.
אייל זיו, מנהל פעילות של מוביט-פנגו, בירך: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם הקרן. ספורט ומצוינות הם חלק מה-DNA הישראלי שלנו. הרצון להצטיין ולהגיע להישגים יוצאי דופן הוא ערך שהוא נר לרגלנו במוביט-פנגו ואנחנו גאים לסייע ולתמוך בהגשמת חלומם של מספר בני נוער נבחרים להפוך לאלופים אולימפיים ולסייע להם להגיע לאימונים בקלות וביעילות".
אריק זאבי הודה: "אני מודה לחברת מוביט-פנגו שהתחברו לחזון של הקרן למצוינות אולימפית ונרתמו לעזור לספורטאים צעירים לממש את חלומם – להיות ספורטאים אולימפיים. אני מקווה שבעוד כמה שנים נוכל לשמוע על עוד ועוד ספורטאים שצמחו באחד מהפרויקטים של הקרן ואוכל להגיד בסיפוק שבנינו שיטה בספורט הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה