דיגיטל וטק

אלה הקורקינטים החדשים שמגיעים לאפליקציית התחבורה מוביט

לצד אוטובוסים, רכבות ואפילו מוניות, תציג כעת החברה גם את הקרקינטים של טיר, שנכנסו לישראל בחודשים האחרונים. זאת בנוסף לקורקינטים של ווינד וליים, שמוצגים בה כבר זמן רב
יאיר מור | 
קורקינטים של Tier (צילום יח"צ)
אפליקציית Moovit הישראל כוללת לא מעט תכונות שהופכות אותה לפתרון כולל לתכנון נסיעה בכל דרך שאינה רכבו הפרטי של המשתמש – וכעת נוספת Tier הגרמנית לרשימת אמצעי התחבורה ההולכת ומתארכת שמשולבים בצורה כזו או אחרת במוביט.
שתי החברות הודיעו אתמול (שלישי) על שיתוף פעולה, במסגרתו יוצגו הקורקינטים של טיר על מפת התחנות של מוביט, המוצגת למשתמשים עם הכניסה לאפליקציה. המשתמשים יוכלו לאתר את הקורקינט הקרוב אליהם, או לחפש מסלול הגעה ליעד שלהם, ובין דרכי ההגעה האפשריות יוצג הקורקינט הקרוב של החברה. כדי להשתמש בקורקינט המשתמשים יצטרכו לעבור לאפליקציה של טיר עצמה.
טיר נכנסה לשוק הישראלי רק בחודשים האחרונים, אך בעולם היא פועלת כבר שנים, וכבר נמצאת ב-530 ערים ב-32 מדינות, ומפעילה סה"כ כ-300,000 קורקינטים ואופניים. לפי סקר שערכה טיר לקראת כניסתה לשוק הישראלי בתחילת השנה, 24% מתושבי גוש דן השתמשו בקורקינטים שיתופיים, 25% מתוך אותם אנשים (כלומר יותר מ-4% סה"כ) החליפו את הנסיעות ברכב פרטי בתוך גוש דן בשימוש בקורקינטים שימושיים, ו-26% מתוך הנתון הראשון (כלומר כ-5% סה"כ) רוכבים על קורקינט שיתופי לפחות פעם בשבוע. כעת, הם יוכלו למצוא את הקורקינט הקרוב ביתר קלות.
 
נציין כי טיר מצטרפת לחברות הקורקינטים ווינד וליים, שכבר מוצגות במוביט זמן רב, ולחברות המוניות גט ויאנגו (האחרונה היא גם בעלת ווינד). כל זה בנוסף לאפשרות לתכנן נסיעות באוטובוסים, מוניות שירות ורכבות כבדות וקלות - ואף תשלום עליהן מתוך האפליקציה.
רודי דניאל, מנכ"ל טיר ישראל, מסר כי "שיתוף פעולה זה עם ספקית פתרונות מובילה לניידות כשירות (MaaS) מאפשר לנו להרחיב את הגישה לשירותי המיקרו-ניידות שלנו לנוסעי התחבורה הציבורית בישראל. שותפויות אסטרטגיות חזקות מסייעות לקדם את מטרתנו – לשנות את הניידות לטובה ולהרחיב את הגישה של כלל הציבור לפתרונות ניידות ברי-קיימא, נגישים ורב-מודליים".
יובב מידד, סמנכ"ל השיווק והצמיחה במוביט, אמר כי "הצעת אלטרנטיבות תחבורה נוספות, שיכולות לסייע לציבור הנוסעים להגיע ליעדם בקלות, היא מרכיב קריטי בכל פלטפורמת ניידות כשירות. לכן, אנו נרגשים לשתף פעולה עם טיר ולעודד את הנוסעים לשלב בפשטות מיקרו-ניידות עם תחבורה ציבורית במסלול נסיעתם, ולאפשר להם ליהנות יעילות להתניידות בכמה מהערים הצפופות ביותר בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה