עסקי ספורט

אייל ברקוביץ' בהלם: אחיו מפוטר אחרי חודשיים בלבד

ניר ברקוביץ' בן ה-40, שמונה לתפקיד מאמן הפועל אום אל פאחם ב-27 בספטמבר, ממש רגע לפני השבתת המשחקים בשל 'מלחמת חרבות ברזל', הספיק לאמן את הקבוצה מהמגזר בששת המחזורים האחרונים ולאחר הפיטורים טען: "הסיוט נגמר"
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
ניר ברקוביץ', אחיו של אגדת הכדורגל אייל ברקוביץ' סיים את תפקידו במועדון הנוכחי אותו הוא מאמן, הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית, כך על פי פרסום ראשון של ערוץ הספורט וזאת על רקע מהלכי הקיצוץ של הקבוצה.
ברקוביץ' בן ה-40, שמונה לתפקיד ב-27 בספטמבר, ממש רגע לפני השבתת המשחקים בשל 'מלחמת חרבות ברזל', הספיק לאמן את הקבוצה מהמגזר בששת המחזורים האחרונים ולאח הפיטורים טען: "הסיוט נגמר".
בזמן מלחמת 'חרבות ברזל', כבר נרשם עימות כאשר הקבוצה שבה לאימונים מלאים באצטדיון העירוני, וברקוביץ', נעדר מהאימון. בפני הנהלת המועדון הוא טען כי לנוכח המצב הביטחוני המתוח הוא חושש להגיע לאימון, ההנהלה השיבה לו כי אם ייעדר שוב מאימון הוא לא ימשיך בתפקידו.

למי ששכח, ברקוביץ' ריצה לאחרונה עונש של הרחקה מצמד משחקים ולמעשה עדיין לא עמד על הקווים עבור קבוצתו החדשה, שם זו הקדנציה השלישית שלו, אך ייתכן שהפעם יסיים את דרכו מבלי שעמד על הקווים אפילו פעם אחת במשחק רשמי.
בסגל הקבוצה ישנם 14 שחקנים יהודים, מהם נעדרו מהאימון בצורה מוצדקת בן אז'ובל, החולה ועמית זנטי, שקיים חשש כי קרע את הרצועה הצולבת. כעת לברקוביץ' ההחלטה אם להמשיך במועדון או לעזוב שוב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איל ברקוביץ זל (ל"ת)
    רס"ר 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אייל וניר שני פלטות
    הישראלים מכל המגזרים 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקיאים את הביצ'ים
    סגור
  • 1.
    משפחה עם המון שכל ברגליים. (ל"ת)
    מיכאל 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור