עסקי ספורט

הבן של אייל ברקוביץ' מתפוצץ: "בן אדם מסריח, להקיא"

ברקוביץ' הצעיר כתב: "ומחר בבוקר כשאני נכנס לחדר הלבשה אומרים לי בוקר טוב ישמאלני אז כן אני מעדיף שתמשיכו לקרוא לי שמאלני(אפילו שאני לא,אני באמצע) מאשר להיות ביביסט כמו הבן אדם המסריח הזה איכס להקיא"
מערכת ice |  11
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
ההפגנה הקשה אמש (שבת) נגד שחרור המחבלים מהכלא בישראל במסגרת עסקאות החטופים, הביאה רגע אחד מכוער במיוחד, בו אחד המפגינים צעק: "איפה בארי? בארי על הזין שלי", ונתפס במצלמות. מי שהגיב לכך במילים קשות הוא שחקן הכדורגלן ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ'.
ברקוביץ' הצעיר כתב: "ומחר בבוקר כשאני נכנס לחדר הלבשה אומרים לי בוקר טוב ישמאלני אז כן אני מעדיף שתמשיכו לקרוא לי שמאלני(אפילו שאני לא,אני באמצע) מאשר להיות ביביסט כמו הבן אדם המסריח הזה איכס להקיא".
 
רק לפני כמה שבועות הגיב לדיון סוער וייצרי מאוד באולפן חדשות 12, כאשר חבר הכנסת אלמוג כהן שהיה מאוד אמוציונאלי הביע ביקורת חריפה על משפחות החטופים והמגיש ירון אברהם נאלץ להכנס בו על דבריו. ברקוביץ', בנו של מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי אייל ברקוביץ', שכתב בטוויטר כך לאחר שחסם את אלמוג כהן: "מעריך אותך מאוד שבשבת השחורה ישר לקחת נשק ורצת לאיזור התופת, אבל לצעוק על משפחות החטופים זה מעבר לכל גבול. אפס".
 
ירון כהן אמר לחבר הכנסת כהן: "למה התכוונת שאמרת לנציגי המשפחות של החטופים 'אין לכם מנדט על הכאב'?", על כך אמר: "אני אתחיל ואומר ראשית, משפחות החטופים הם קודש הקודשים, אני הראשון מהקואליציה שהגיע לדבר איתם והרכנתי את ראשי, אבל אני נלחמתי באופקים ואיבדתי קרוב ל-50 חברים? תפסתי את אשתו של חבר שלי שניסתה להגיע לגופה שלו עם תינוק על הידיים".

כהן אמר בהמשך: "המנדט על הכאב הוא של כולם, גם שלי, אני ישן עם הריחות והמראות. להגיד לנו הרגנו מספיק ערבים? אני כל לילה הולך לישון את המראות האלה, אני רואה את הילדות של חברים שלי ששואלות איפה אבא? אז לי אין כאב? אין לי כאב? אחים שלי שאיבדתי לא מספיק טובים? למה הכאב הזה הוא גם לא שלי? למה אומרים דבר כזה? אנחנו התחלנו את היום הזה בחג, זה היה חג, זה היה חג בכלל ואז מצאתי את עצמי נלחם שם בסימטאות בקלצ'ים ו-RPG ורימונים, למה החברים שלי מאופקים שווים פחות?".
אברהם השיב לו על כך: "חבר הכנסת כהן, הם לא שווים פחות, הם שווים אותו הדבר כמו כל מי שנפל במערכה הזו, אזרחים וחיילים, הדם של אף אחד לא יקר יותר מדם של אדם אחר". בהמשך ניסה כהן לחזור למצב רגוע, אבל התקשה מאוד וחש ברע. "כשאומרים דבר כזה עלוב, הרגתם מספיק ערבים...אמרתי להם את האמת, יש למישהו בעיה עם האמת?".
עוד אמר כהן: "הקשבתי שעה למה שאמרו בשיא הסימפטיה, אבל לבוא ולהגיד שהרגנו מספיק ערבים? מה זה?", אברהם אמר: "אתה מבין מה זה להגיד למשפחה של חטוף "חצופים?", כהן אמר: "אין לי סימפטיה, זה הכאב של כולם? מה כבר אמרתי? אני חבר כנסת שקבר קרוב ל-50 חברים וכמעט איבד את חייו בבוקר, לצעוק גם לחבר כנסת בושה שהוא מגיע לצעדה, מה זה?".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    סתימות עוברת בגנים? נראה שכן וגם מחריפה (ל"ת)
    יפה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    אנחנו במלחמה עם אויבים רצחניים .
    יהודה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנסו ,ערפו ראשי תינוקות ,שרפו אנשים שבעודם בחיים , רצחו ללא הבחנה נשים זקנים וילדים . ואתם נלחמים על שמאל וימין . עדיין לא הפנמתם שכולנו בסירה אחת . עוד יהיה זמן למלחמת היהודים לאחר המלחמה.
    סגור
  • 8.
    ברקו כנראה ששכחת מה זה שמאלני שאתה מתנצל
    פלנט 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרדת דת ומדינה שיוויון הזדמנויות חתירה לשלום מלחמה באוייב כשצריך מגילת העצמאות שיוויון בנטל לך לחדר ההלבשה ותגיד זה מה שאני וכולכם תקפצו לי.
    סגור
  • 7.
    ("אפילו שאני לא")
    פלנט 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התנצלת להיות שמאלני? הפסדת .
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד! ביביזם זו מחלה ! כמה צריכים למות כדי שתגידו
    יוסי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    די ביבי ?? 2000 50000 10000 כמה??
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    דור המשך לטמטום (ל"ת)
    אבני 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 4.
    לא מצפים למשהו אחר כשיש לך אבא כזה (ל"ת)
    חיים 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • אמר ביביסט ..אתה לא שווה הזרת שלו..אפס (ל"ת)
    מוטי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 3.
    הטיפשות עוברת בגנים
    אלי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כמו האבא הטיפש גם הבן הוא טיפש גדול
    סגור
  • 2.
    לא להתרגש
    אבי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    רוב האנשים בכדורגל הם ביביסטים,אין שכל אין דאגות
    סגור
  • 1.
    תענוג של רפש (ל"ת)
    פטרוזיליה 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור