עסקי ספורט

רונאלדו ומסי בראש: עשרת הכדורגלנים המרוויחים בעולם לשנת 2023

מגזין "פורבס" חשפו את רשימת עשרת הכדורגלנים המרוויחים ביותר בעולם נכון לסוף שנת 2023. מחצית בלבד מהשחקנים ברשימה המכובדת משחקים באירופה. מסי ורונאלדו בפנים, מי נשאר בחוץ?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
זה לא סוד שבערב הסעודית "שפכו" השנה כמויות בלתי נתפסות של כספים על טיפוח הכדורגל בליגה שלהם, במטרה להפוך לאחת מהליגות הדומיננטיות בעולם. הם הצליחו להחתים לשורותם כמות מכובדת של כוכבים עולמיים, והם טוענים שזו "רק ההתחלה". ברשימה של עשרת הכדורגלנים המרוויחים ביותר בעולם, הם קטפו 4 מקומות.

במקום הראשון ברשימה נמצא כריסטיאנו רונאלדו, שהיה החלוץ במעברים לערב הסעודית והצטרף לקבוצת "אל נאסר" בסוף שנת 2022. בדיוק מסיים את שנת 2023 כשהוא מלך השערים בעולם השנה, עם 54 שערים בגיל 38, ומרוויח סכום שלא נראה בכדורגל: 235 מיליון יורו לשנה.
 
במקום השני, נמצא ליאו מסי, שמשתכר בסכום של 122 מיליון יורו לשנה בקבוצתו אינטר מיאמי אליה הצטרף לפני מספר חודשים, זאת לאחר שדחה הצעה בסדר גודל של כמיליארד יורו לשנה מערב הסעודית ובחר להצטרף לליגה בארה"ב. זוהי גם הפעם הראשונה מאז דויד בקהאם ב-2012 שכדורגלן מליגת ה-MLS נכנס לרשימה הזו.

גם את המקום השלישי פוקד שחקן שלא משחק באירופה והוא ניימאר, המשחק בערב הסעודית ומשתכר ב-101 במיליון יורו לשנה. השחקן הראשון ברשימה המשחק באירופה מגיע במקום הרביעי והוא קיליאן אמבפה שמרוויח 99 מיליון יורו לעונה.

עוד ברשימה נמצאים קארים בנזמה (96 מ' יורו לעונה), ארלינג האלנד (52 מ' לעונה), מוחמד סאלח (48 מ' לעונה), סאדיו מאנה (47 מ' לעונה), קווין דה בריינה (35 מ' לעונה) סוגר את העשיריה הוא חברו לקבוצה של דניאל פרץ, הארי קיין (33 מ' לעונה).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה