עסקי ספורט

"ראש ממשלת ספרד הגיע לישראל ועשה מעצמו צחוק": הכוכב ממשיך לתקוף

חוסה רודריגס, קשרה של הפועל ת"א, ממשיך לתקוף את ראש ממשלת ספרד בעקבות אמירותיו נגד ישראל: "אם ספרד שמה את עצמה בצד הפלסטיני, היא עומדת לצד חמאס. מדהים אותי שהוא מגיע לישראל ומבקר את הממשלה המקומית. אתה בא לבית של מישהו ותוקף אותו?
מערכת ice | 
חוזה רודריגז (צילום מתוך טוויטר)
חוסה רודריגס, כוכב הכדורגל של קבוצת הפועל תל אביב, נרתם למען ההסברה למדינת ישראל בימים קשים אלו שהאנטישמיות בעולם חוגגת, כאשר גם הבוקר (שישי), פורסם ראיון של הקשר לתקשורת הספרדית, בו הוא תקף את ראש ממשלת ספרד, פדרו סאנצ'ס, זאת על רקע דבריו, לפיהם טען כי "ישראל מבצעת הרג חסר הבחנה בעזה".
בראיון סיפר רודריגס: "אמרתי כבר הרבה פעמים שאם ספרד שמה את עצמה בצד הפלסטיני, היא עומדת לצד חמאס. למה? כי הממשלה בעזה היא של חמאס. זה לא משפיע עלי באופן אישי, אבל מדהים אותי שראש הממשלה של ספרד מגיע לישראל ומבקר את הממשלה המקומית. אתה בא לבית של מישהו ותוקף אותו? זה משהו שאני לא מצליח להבין".
הקשר אמר: "אני חושב שבישראל מאוכזבים מהעמדה וההתנהלות של ספרד בנוגע למלחמה, אבל כולם יודעים מי זה פדרו סאנצ'ס, שכדי להחזיק בשלטון עושה הכול - גם אם זה אומר לפעול נגד החוקה הספרדית. הוא הגיע לישראל ועשה מעצמו צחוק. אבל אני חוזר ואומר, כולנו מכירים את סאנצ'ס ואם הוא עושה דברים כאלה בספרד, זה לא מפתיע שהוא מתנהל כך גם במדינות אחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה