TOP 5

טופ 5: האמנים בישראל עם הכי הרבה עוקבים בטיקטוק

יגל אושרי פותח את החמישייה, קרב צמוד מאוד בין נועה קירל לנטע ברזילי, הפער העצום של המקום הראשון מהמקום השני ומי לא נכנס לרשימה?
מערכת ice | 
עשרת האמנים הנעקבים ביותר בטיקטוק בישראל (צילום אינסטגרם/ בן אל תבורי, עומר אדם, מיכה לובטון, אסף לב, יחצ פיגו)
כבר מספר שנים שטיקטוק היא האפליקציה החזקה בשוק, יש היגידו שהיא שולטת בעולם במובן מסוים, במיוחד בדור הצעיר. המון אמנים שמצליחים בארץ וממלאים הופעות ענק, רושמים לעצמם גם הצלחות ויראליות בטיקטוק ומעלים לשם תכנים משלהם כמו ביצועים לשירים, סרטונים קלילים ותוכן מצחיק המוציאים מהאמנים צד קצת אחר שהקהל טרם נחשף אליו. מי שכמעט נכנסו לרשימה, הם אמנים כמו סטטיק, מרגי, אגם בוחבוט ועוד, אותם תוכלו למצוא ברשימת ה-10 אמנים עם הכי הרבה עוקבים בטיקטוק בישראל
ה-5 אמנים עם הכי הרבה עוקבים בארץ:
5. יגל אושרי - 543 אלף עוקבים - יגל היה מעלה סרטונים קורעים לרשת ביחד עם בני משפחתו, הסרטונים נהיו ויראלים מהר מאוד ומשפחת אושרי קיבלה המון אהבה בטיקטוק. כיום יגל אושרי אחראי לאחד הלהיטים הגדולים שיצאו בשנים האחרונות, "לצאת מדיכאון", שגם הוא צבר תאוצה (מעבר להיותו קליט בהגזמה) בזכות טרנד בטיקטוק.
4. נועה קירל - 1.3 מיליון עוקבים - מתחילים לדבר במיליונים. נועה קירל היא כוכבת, ולכוכבת כמו נועה קירל קל להצליח בטיקטוק, היא עושה הכל בצורה מושלמת בחשבון שלה, מהזוויות צילום עד הניאונסים הקטנים, כמו הסרטון שהעלתה בתקופת האירווזיון שהיא אוכלת תות, עושה ליפסינק לשיר "Unicorn" ואוכלת את התות יחד עם העלה. היא ידעה שאנשים בטיקטוק יתעסקו באיך שהיא אכלה את התות והסרטון צבר מאות חיקויים וכמעט חצי מיליון לייקים, כמובן זה מצטרף לעשרות סרטונים ויראלים שהעלתה לחשבונה.
3. סטפן לגר - 1.8 מיליון עוקבים - אולי חשבון הטיקטוק המתוחזק ביותר ברשימה, סטפן מעלה בעיקר סרטוני ריקוד שלו ושירים שלו, ועם כשרון, סטייל כריזמה ומגוון להיטים - קשה לא להצליח בטיקטוק וסטפן עושה את זה ובגדול.
2. נטע ברזילי - 1.9 מיליון עוקבים - למרות שבחודשים האחרונים חשבון הטיקטוק של נטע פחות פעיל, תמיד כיף לצפות בתוכן שלה, כמו הביצוע הנהדר שעשתה עם הלופר המפורסם לשיר "פחד אלוהים" של כפיר צפריר שצבר מעל חצי מיליון צפיות או הסרטונים המיוחדים שהיא מעלה מהופעות וכמובן שעוקבים מכל העולם עקב זכייתה באירוויזיון ב-2018.
1. אנה זק - 5.2 מיליון עוקבים - עם קהל שצברה עוד מתקופת ה"מיוזיקלי", בעקבות היופי והריקודים שלה, אנה זק נשארה רלוונטית ביותר גם בטיקטוק, וולוגים, שירים שלה, סרטונים מצחיקים, טרנדים והכל בגובה העיניים ובצורה שפשוט נותנת חוויית צפייה כיפית ומעניינת לקהל רחב ונראה שעובד לה ובגדול כשהיא בפער של 3.7 מיליון עוקבים מהמקום השני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה