TOP 5

תזונאי הרווארד ממליצים: 5 מאכלים בריאים שחיוני לשלב בארוחת הבוקר

מומחי תזונה מהרווארד מצביעים על חמישה מאכלים שיכולים לשפר את תפקוד המוח והבריאות הכללית שלכם. הקפידו לשלב אותם בארוחת הבוקר שכן מזונות אלו יתמכו בבריאות המוח ובתפקוד הכללי שלכם
מערכת ice |  11
ארוחת בוקר בריאה (צילום shutterstock)

ארוחת הבוקר היא אחת הארוחות החשובות ביום, וחשוב לבחור במזונות שיתמכו בבריאות המוח ובתפקוד הכללי. מומחי תזונה מהרווארד ממליצים על חמישה מאכלים שכדאי לכלול בארוחת הבוקר.

יום פרודוקטיבי כלול בתוכו כמה קריטריונים לסידור הבוקר שלכם, אחת החשובות היא ארוחת בוקר מזינה ונכונה. במאמר שהתפרסם על ידי מומחי תזונה מהרווארד, מומלצים על חמישה מאכלים שיכולים לשפר את הבריאות הכללית ותפקוד המוח אם ייאכלו בארוחת הבוקר.
רשימת 5 המזונות המומלצים לשילוב בארוחת הבוקר:


אגוזים - האגוזים מכילים שומנים בריאים, חלבונים וויטמינים. הם מסייעים בשמירה על רמות אנרגיה יציבות לאורך היום ותומכים בתפקוד מוחי תקין.


אגוזים מכילים שומנים בריאים, חלבונים וויטמינים (shutterstock)
אוכמניות - פירות יער אלו עשירים בנוגדי חמצון וויטמינים המסייעים בשיפור הזיכרון ובשמירה על בריאות המוח. האוכמניות תורמות גם להגנה על תאי המוח מנזקים אפשריים.
קוואקר - דגן זה מכיל סיבים תזונתיים שמסייעים לשמירה על רמות סוכר יציבות בדם. בנוסף, הקוואקר מהווה מקור טוב לברזל ומינרלים נוספים, התורמים לבריאות הלב ומערכת העיכול.
יוגורט יווני - היוגורט היווני עשיר בחלבון ובפרוביוטיקה, המסייעים בשיפור מערכת העיכול ובחיזוק המערכת החיסונית. בנוסף, הוא מכיל סידן החיוני לבריאות העצמות.

אגוזים מכילים שומנים בריאים, חלבונים וויטמינים (shutterstock)
אבוקדו - האבוקדו מכיל שומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים. הוא מסייע בשיפור הריכוז ותפקוד המוח הכללי. ניתן לשלב אותו במגוון מנות לארוחת הבוקר.
הוספת המאכלים הללו לארוחת הבוקר יכולה לתרום לשיפור הבריאות הכללית ולתפקוד המוח. מומלץ לשלב אותם בתפריט היומי ולהנות מהיתרונות התזונתיים שהם מציעים. בחירה מושכלת במזונות אלה יכולה לשפר את היום שלכם ולתמוך בבריאותכם לטווח הארוך.
 

תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ארוחת בוקר
    ריבקה הודיה בכר 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתאים לי אני אוכלת יוגרת בבוקר
    סגור
  • 9.
    רק מה שטעים
    צדיק בסדום 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה שבריא זה מה שעושה אותנו מאושרים. מה שעושה אותנו מאושרים זה מה שטעים לנו אז זהו לא לבלבל את המוח עם בריאות ושטויות ובכל זאת חמשת הדבריםהמומלצים הם בהחלט ע טעימים ואני בעד
    סגור
  • 8.
    והקלוריות מה?
    רחל 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש פה לפחות 600-700 קלוריות בכל מרכיב, זה בריא?
    סגור
  • 7.
    הארוורד? לא מעניין.... (ל"ת)
    חיפאית ותיקה 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    לא רלוונטי
    גולן 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הרווארד כבר לא פונקציה להמליץ על משהו או לא אז שהפכה למעוז התמיכה של גופים טרוריסטים ואנטישמית
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    תזונאי הרווארד ??? פתאום בתזונה ???
    אי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא הייתי סומך על הרווארד בנושא כלשהו. האם לא מהרווארד יצאו "מנהיגים" מטעם קרן וקסנר של אהוד ברק ואפשטיין הפדופיל ??? כל העיל לכאורה כמובן
    סגור
  • 4.
    מערבב אוכמניות עם אגוזים אבוקדו וקוואקר
    על הבוקר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מערבב עם יוגורט יווני מקיא הכל ואז שותה קפה שחור ואוכל סנדוויץ' חביתה
    סגור
  • 3.
    לוותר על השבולת שועל..
    קוקר 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מזון לסוסים על 4
    סגור
  • 2.
    ארוחת בוקר,
    ליליאנה 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דייסת שבולת שועל חומה שצריך לבשל רבע שעה,2 שיני שום,כפית קטנה קצח טחון,פלפל שחור,טיפה מלח,חצי גביע קוטג',2 פרוסות לחם שיפון קל. אחכ קפה.
    סגור
  • מה עם הסלמי ?
    ע.ג 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחת
    סגור
  • 1.
    תבדקו מי שהגיע לגיל 100 כמה מהם אכלו את זה
    לל 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תבדקו מי שהגיע לגיל 100 , כמה מהם אכלו את זה לארוחת בוקר
    סגור