TOP 5

מנכ"ל אינסטגרם חושף: 3 הטיפים שיזניקו לכם את החשיפה

בסרטון נדיר, האיש החזק ביותר באינסטגרם, אדם מוסרי, חושף שהרדיפה אחר "חשיפה" היא טעות. הוא מציג שלושה עקרונות יסוד שכל יוצר תוכן חייב להכיר עוד לפני הפרסום הבא שלו
מערכת ice | 
אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם (צילום אינסטגרם/ אדם מוסרי, pexels)
כל מי שאי פעם העלה סטורי, ריל או פוסט לאינסטגרם מכיר את הרצון הזה: להגיע לכמה שיותר אנשים. אבל מה אם נגלה לכם שהמרדף אחר "חשיפה" (Reach) הוא בכלל לא המטרה הנכונה?
את הדברים המפתיעים האלה אומר לא אחר מאשר האיש שעומד בראש הפלטפורמה, מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי. בסרטון שהעלה לאחרונה, הוא מפרק את אסטרטגיית התוכן לשלושה עקרונות יסוד, שכל אחד יכול ליישם כדי להצליח.
הדבר הראשון והחשוב ביותר, לדברי מוסרי, הוא להגדיר מטרה ברורה. הוא מדגיש שחשיפה היא רק אמצעי להשגת יעד, לא היעד עצמו. "האם אתם מנסים למכור מוצר, לבנות מותג, או להעלות מודעות למטרה חשובה?" הוא שואל. הבהירות הזו היא שתכווין את אסטרטגיית התוכן שלכם. בלי מטרה, גם מיליון צפיות לא יקדמו אתכם.
העיקרון השני הוא יצירת קונספטים שניתן לחזור עליהם. מוסרי מודה שקשה מאוד להמציא רעיון חדש ומבריק מאפס בכל יום. הפתרון? פיתוח תבניות או סדרות של תוכן שקל לשחזר. לדבריו, זה לא רק מקל על תהליך היצירה, אלא גם נותן לקהל שלכם סיבה טובה לעקוב אחריכם, כי הוא יודע למה לצפות.
לבסוף, העיקרון השלישי והקריטי ביותר הוא התנסות מתמדת. מוסרי מזהיר שמה שעובד היום, לא בטוח יעבוד בחודש הבא או בשנה הבאה. תחומי העניין של אנשים משתנים, טרנדים באים והולכים, ורעיונות עלולים להתעייף. לכן, חובה להמשיך לנסות דברים חדשים, לנתח מה עובד, ולהתאים את עצמכם לשינויים.
 
מוסרי מסכם ומבטיח שיעלה בהמשך סרטון עם עצות "טקטיות" יותר, אבל מדגיש שהבסיס להכל הוא היסודות האלה: הגדרת מטרות, יצירת תבניות תוכן, ונכונות להתנסות ללא הפסקה. אלו לא קיצורי דרך, אלא אסטרטגיה אמיתית לצמיחה ארוכת טווח.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה