TOP 5

ביט או פייבוקס? אלו אפליקציות התשלום המובילות בישראל

הבנקים ניצחו: כל שבעת האפליקציות הפיננסיות המובילות בישראל שייכות לבנקים הגדולים. בכך, הם הקדימו את כל מיזמי התשלום הטכנולוגיים שתכננו בהייטק ובביג-טק
מערכת ice | 
ביט ופייבוקס (צילום freepik, pixabay)
לפני מספר שנים יצאו כל מיני שמועות מענקיות הביג-טק כמו אפל וגוגל על פיתוחים עתידיים לתשלומים נוחים בנייד. בנוסף, מספר יזמים קטנים היו מעוניינים גם הם ליצור פתרונות תשלום לקהל הרחב. הכניסה האפשרית של תעשיית הטכנולוגיה לזירה הפיננסית, הקפיצה מיד את הבנקים הישראלים. היום, אפשר לחלוטין להכריז שהם הצליחו במשימת ההדיפה.
על פי דירוג האפליקציות של SIMILARWEB, האפליקציה הפיננסית הפופולרית בישראל היא ביט (bit) מבית בנק הפועלים, ומיד אחריה המתחרה פייבוקס (paybox) של הבנק המתחרה, דיסקונט.
 
למרות הנוחות של אפל פיי וגוגל פיי, עדיין אין מסביבן מספיק הייפ כמו שנוצר סביב "ביט" ו-"פייבוקס" שכבשו את האזרחים הישראלים בתחום התשלומים והעברת הכסף. אולי זה גם קשור לאפשרות המלהיבה שנוצרה, להעביר כסף מאחד לשני. אתה חייב לחבר שלך 20 שקל? הרבה יותר קל להעביר לו בנייד מאשר לשלוף שטר.
את המקום השלישי תופסת האפליקציה של בנק הפועלים, הבנק השני בגודלו בישראל במונחי שווי שוק. אחריו בפופולריות האפליקציה נמצא הבנק הגדול בישראל במונחי שווי שוק - בנק לאומי. לאחר מכן נמצא בנק דיסקונט
ההפרדה בין חברות האשראי לבנקים עשתה את שלה, והחברות הללו דאגו לשווק את עצמן לציבור, גם באמצעות האפליקציה כמובן. את המקום השישי ברשימת האפליקציות הפיננסיות תופסת MAX ומיד אחריה CAL.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה