TOP 5

עדן גולן ואירוויזיון 2024: עובדות מפתיעות שלא ידעתם על נציגת ישראל

עדן גולן, מנצחת גמר "הכוכב הבא" והנציגה שלנו לאירוויזיון 2024, עם עובדות מעניינות כמו על הרגע שבו עלתה לראשונה על במה בטיול משפחתי בתאילנד ועד היותה אישה עצמאית העומדת מאחורי הסטיילינג שלה. הכירו את נציגת ישראל לאירוויזיון 2024
מערכת ice |  4
הזוכה בכוכב הבא עדן גולן (צילום פייסבוק/ הכוכב הבא, יוטיוב/ Eurovision Song Contest, שי פרנקו)
עדן גולן היא כוכבת עולה בבימות המוזיקה הישראלית, אך מסעה לפסגה החל רחוק מאוד, בכפר סבא. ברקע שלה מיזוג תרבויות - שורשים לטביים ואוקראיניים.

לצורך עסקים של אביה, חוותה גולן, בגיל חמש וחצי, מעבר משמעותי, עזיבת המולדת ואימוץ כינוי חדש, "נטשה", בעקבות חברותיה שסירבו לקרוא לה בשמה הזר "עדן".
בגיל 9-10 התאמנה גולן בהתעמלות אומנותית, ושאפה להגיע לאולימפיאדה.
 
טיול תמים לתאילנד שינה את חייה, כאשר משפחה עלתה לשיר על הבמה, החליטה עדן כי היא רוצה לעלות גם היא. לאחר שכנועים מול אימה עלתה עדן לבמה ונתנה הופעה שהיא לא שוכחת עד היום - ההופעה הראשונה שלה, מה שהפך אותה לזמרת. היכולות הווקאליות שלה הפתיעו אותה והיא ידעה שמסלול החיים שלה משתנה. השיר אז היה "Jingle Bells".
הפעם הראשונה שבה עלתה לבמה היה בשנת 2014 בתחרות New Wave Jonior מול קהל המונה לא פחות מ-20 אלף איש. עדן תמיד ידעה לעלות על הבמה ולתת כל מה שיש לה, אך לא תמיד הכול לפי התוכניות. עדן סיפרה שבאחת ההופעות שלה שעלתה עם עקבים לבמה היא נפלה מכבלים שהיו מונחים עליה, אין מה לדאוג, היא לא נפצעה ולא נתנה לזה לפגוע בהופעה שלה.
 
הזמרת שהכי השפיעה עליה מעולם המוזיקה היא מיילי סיירוס, ולמרות זאת, עם הזמן מיילי השתנתה וגם עדן כך שלשירים של היום היא פחות מתחברת. עדן גולן אוהבת מוזיקה שגורמת לה לזוז, מה שמצביע ישר על כיוון הפופ והראפ, באופן אירוני זה לא הסגנון שלה על הבמה.
עדן היא אישה עצמאית שאוהבת לעשות הכול בעצמה - והיא עושה את זה מעולה. גולן עושה ציפורניים, איפור ושיער לעצמה. מעניין אם גם כך מה יהיה באירוויזיון הקרוב.
מתחילה את היום שלה עם קפה ומשהו מתוק, לאחר מכן 10 דקות של מדיטציה. לעדן קשר קרוב לאמא שלה והיא לא עולה לבמה בלי ליווי של אמא שלה בקהל.


השירים הכי אהובים של עדן מהאירוויזיון הם: "Tattoo" ששרה לורין, "Fuego" ששרה אלני פוריירה, "SloMo" ששרה צ'אנל ו"Arcade" ששר דאנקן לורנס.

נאחל הצלחה רבה לעדן גולן היקרה, עם ישראל מאחורייך.


תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    היא מצויינת
    רקפת 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגמרי מצויינת!!!
    סגור
  • 3.
    זמרת נפלאה מעודנת עם קול נפלא ועומק בלתי רגיל
    טל 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא עושה את השיר הזה למאסטרפיס. היא נפלאה.
    סגור
  • 2.
    ג'ינגל בייל ממש מתאים,?.?? (ל"ת)
    מוזרים 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    יוסי 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בהצלחה
    סגור