תיירות

רמי לוי וישראייר שוברים את השוק: מה תקבלו ללא עלות

בהודעה של חברת התעופה נכתב: "טיול מאורגן לחו"ל - עם אפשרות ביטול! בתקופה כזאת, אנחנו רוצים להיות מכוסים מכל הכיוונים. עכשיו בנתור, מזמינים טיול מאורגן לחו"ל, לפסח או לקיץ, ונהנים מאפשרות ביטול ללא עלות עד 14 יום לפני הטיסה! אז יאללה, טוסו על זה!"
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
ישראייר של רמי לוי ממשיכה לנסות לפתות את הטסים לחו"ל על רקע חזרתן של חברות התעופה הזרות וברשתות החברתיות היא פרסמה מהלך חדש שמקל על הנוסעים ומאפשר להם לטוס בראש שקט.
בהודעה נכתב: "טיול מאורגן לחו"ל - עם אפשרות ביטול! בתקופה כזאת, אנחנו רוצים להיות מכוסים מכל הכיוונים. עכשיו בנתור, מזמינים טיול מאורגן לחו"ל, לפסח או לקיץ, ונהנים מאפשרות ביטול ללא עלות עד 14 יום לפני הטיסה! אז יאללה, טוסו על זה!".
אגב, רק לאחרונה, אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, שלח השבוע איגרת לעובדים בה סיפר על היעדים של החברה לשנת 2024, וחשף כי חברת התעופה הישראלית רשמה בינואר את החודש החזק ביותר בתולדותיה מבחינת מספר הנוסעים איתה, זאת למרות מלחמת "חרבות ברזל". כך נחשף באתר "פספורטניוז".
האיגרת שנחשפה כתב סירקיס לעובדים כי לא פחות מ-40% מטייסי החברה מגויסים למלחמה. עוד סיפר כי "נו עומדים לסיים את חודש ינואר עם הטסתם של כ-55 אלף נוסעים. מספר שיא! זהו חודש ראשון, מראשית המלחמה, שאנו רושמים גידול בכמות הנוסעים בהשוואה לשנים קודמות".
 
לגבי נתח השוק בישראל סיפר כי על פי הערכות החברה, היא תגיע לטווח שבין 9 ל-10 אחוזים מהיקף התנועה בנתב"ג. נוסף על כך, חשף המנכ"ל אורי סירקיס כי מערכת ניהול המחיר של החברה, שמבוססת על בינה מלאכותית, חזרה לעבוד, וכי בימים הקרובים תעלה החברה את לוח טיסות הקיץ המעודכן שלה. הגידול של ישראייר אינו מפתיע, שכן חברות תעופה רבות הפסיקו לטוס לישראל, ומי שהרוויחו מכך הן חברות התעופה הישראליות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה מזורגגת. לעולם לא איתם שנית. (ל"ת)
    מוני פעמוני 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור