תיירות

אל על חוטפת תביעה מנוסע: מדוע הוא דורש פיצוי?

בכתב התביעה בו הוא דורש כ-13 אלף שקל מחברת התעופה בשל הטיסה במסלול הארוך ולא המקוצר, צוין: "ההחלטה לבחור בטיסות הנתבעת נבעה מפרסומת של הנתבעת הטוענת להיות בעלת זמני הטיסה הקצרים ביותר ליעד זה, מה שמשמעותו שימוש בזמן חופשתנו הקצרה באופן יעיל והימנעות מעייפות מיותרת"
מערכת ice |  8
אל על מסתבכת (צילום shutterstock)
על פי פרסום של 'מיינט קריות', תושב הצפון אשר הזמין ארבעה כרטיסי טיסה מחברת התעופה אל על לתאילנד הגיש תביעה בבית הדין לתביעות קטנות בקריות נגד החברה בשל העובדה שלדבריו הטיסה עברה במסלול ארוך מהמובטח, דבר שגרם לטיסה להתארך בארבע שעות.
בכתב התביעה צוין: "ההחלטה לבחור בטיסות הנתבעת נבעה מפרסומת של הנתבעת הטוענת להיות בעלת זמני הטיסה הקצרים ביותר ליעד זה, מה שמשמעותו שימוש בזמן חופשתנו הקצרה באופן יעיל והימנעות מעייפות מיותרת".
 
עוד הוא הוסיף: "לרוע המזל, כשהיינו בשער העלייה למטוס, התקבלה הודעה מפתיעה מהנתבעת על שינוי נתיב הטיסה, דבר שיגרום להארכת זמן הטיסה בארבע שעות. נוסף על כך, התרחש עיכוב של שעתיים ביציאת הטיסה. התוצאה הייתה שהגענו ליעד כשש שעות מאוחר מהמתוכנן. האיחור הזה גרם לנו להחמיץ את היום הראשון של החופשה ועליו הוצאה בסכום של 790 דולר".
לדבריו, הוא יכול היה להסתפק בכרטיסים בכ-240 דולר בלבד דרך חברת "אימירייטס", אבל נתן את הקרדיט לאל על בשל המסלול הקצר יותר. "בחרנו לשלם סה"כ 960 דולר יותר עבור ארבעה כרטיסים על בסיס הנחה זו שהתבררה כשגויה. אני טוען כי הנתבעת הפרה את החוזה ו\או את תנאי ההסכם שנכרת ברכישת כרטיסי הטיסה בשל הודעה הפתאומית על השינוי ללא כל הסבר והאיחור הנלווה".
לסיום הוא טען: "החוויה הלקויה והאיחור גרמו לנו עוגמת נפש רבה, במיוחד מאחר שהחמצנו יום שלם מחופשתנו הקצרה", בסך הכל הוא דורש פיצוי בגובה של 13.360 אלף שקל. טרם הוגש כתב הגנה מטעם אל על.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צודק ב 100%
    ראובן 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    התובע צודק ב 100%. אמנם החברה הלאומית שלנו אבל זאת לא סיבה להשתין מהמקפצה וגם להגזים במחירים.
    סגור
  • 4.
    אלעל
    איריס 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היו לנו כרטיסים .לאוקטובר ביקשנו לבטל עקב המלחמה .אמרו לנו שאיין החזרת כסף ויהיה לנו זיכוי.עכשיו ניסינו לממש טך לצערי קשה להשיג אותם .עונה מזכירה ורטואלית... איין מענה והיחס ממש גרוע
    סגור
  • יש מלחמה זו סיבה טובה לטוס. לא יודע למה בכלל זיכו אתגם (ל"ת)
    מה 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    אלעל
    דידי 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מדובר בחברת טיסות הכי גרועה שיש והכי מניפולטיבית וללא כל שירות לקוחות. אישית,אשתדל להימנע מלהשתמש בשירותים שלהם.
    סגור
  • מגיע לך. תמיד יש אלטרנטיבה אבל בחרת בהם ועכשיו מתבכיין (ל"ת)
    חח 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תביעה קטנונית
    רונן 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המסלול הארוך הוא בעקבות המלחמה וסרובה של עומן לאפשר טיסות מעל המדינה. הבנאדם משועמם. תביעה מגוחכת
    סגור
  • עדיף שיתרום לנזקקים במקום לשלם לאלעל הוצאות משפט (ל"ת)
    אוויל בן אוויל 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    צודק
    מרי 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    החברות עושות מה שבא להם ואנחנו השבויים שלהם כמה שזה לא נשמע טוב.
    סגור