תיירות

מתכננים לטוס לחופשה? אלו היעדים הכי מבוקשים על הישראלים

חמשת היעדים הפופולריים ביותר ברבעון הראשון של 24 על פי נתוני AIG הן: יוון, גיאורגיה, איטליה, ארה"ב וקפריסין. מדובר על שינוי בהשוואה לתקופה הזהה בשנת 2023, אז היעדים הפופולריים היו: איטליה, איחוד האמירויות, יוון, הונגריה ובריטניה. ב- AIG מעריכים כי השינוי קשור לתחושת הביטחון אצל הישראלים ולעלויות הטיסה
מערכת ice |  1
המלונות בישראל חותכים מחירים (צילום shutterstock)
ההתאוששות בענף התיירות ניכרת גם בעולם הביטוח, ההתאוששות בענף התיירות ניכרת גם בענף הביטוח. מחברת הביטוח AIG נמסר כי יש עליה משמעותית בהיקפי הביקושים לביטוחי נסיעות לחו"ל.
כך למשל בחודש מרץ נרשמה עליה של 30% בהיקף רכישות ביטוחי נסיעות לחו"ל בהשוואה לחודש פברואר השנה, ועליה של 60% בהשוואה לחודש ינואר השנה. ב- AIG מעריכים כי ככל שנתקרב לפסח העליה תמשיך להתחזק.
 
חמשת היעדים הפופולריים ביותר ברבעון הראשון של 24 על פי נתוני AIG הן: יוון, גיאורגיה, איטליה, ארה"ב וקפריסין. מדובר על שינוי בהשוואה לתקופה הזהה בשנת 2023, אז היעדים הפופולריים היו: איטליה, איחוד האמירויות, יוון, הונגריה ובריטניה. ב- AIG מעריכים כי השינוי קשור לתחושת הביטחון אצל הישראלים ולעלויות הטיסה.
רק אתמול נודע כי חברת התעופה Corendon Airlines Europe תפעיל מהיום בפעם הראשונה טיסה מישראל לאתונה שתצא מנתב"ג בשעה 7:00 בבוקר, ותתחיל לפעול מידיי יום בקווים המבוקשים לרודוס כרתים לרנקה ואתונה. כמו כן הודיעה היום סיטונאית התיירות 'השטיח המעופף' על הפעלת קו טיסות חדש לבוקרשט.
הקו יפעל פעמיים בשבוע בימים שני ושישי באמצעות מטוסי קורנדון איירליינס יורופ, החל מ- 29.4.24  ועד לסוף אוקטובר. השטיח המעופף תציע ללקוחותיה טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים. המחירים לטיסת הלוך ושוב לבוקרשט הם החל מ- 369 דולר. חבילות נופש החל מ- 499 דולר לאדם וטיולים מאורגנים לרומניה החל מ- 749 דולר לאדם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על תטוסו לאף בזמנים כאלה (ל"ת)
    הזהרה חמורה 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור