תיירות

חנוך דאום מרגש בטיסת ארקיע: צפו במפגש עם הלוחם שאיבד את ידו

הקומיקאי חנוך דאום, היה בדרכו להופעה באילת בטיסה של ארקיע, שם הוא פגש את הלוחם איתי ויזל, שנפצע ואיבד את ידו בקרב בבית החולים א-רנתיסי שבעזה. דאום שהתרגש מהמעמד, ניגש לכריזה וביקש לברך את ויזל בדרכו ההומוריסטית. צפו
מערכת ice |  2
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
אמש (שלישי) הקומיקאי חנוך דאום, היה בדרכו להופעה באילת בטיסה של ארקיע, שם הוא פגש את הלוחם איתי ויזל, שנפצע ואיבד את ידו בקרב בבית החולים א-רנתיסי שבעזה. דאום שהתרגש מהמעמד, ניגש לכריזה וביקש לברך את ויזל בדרכו ההומוריסטית. 
אחרי המפגש דאום העלה פוסט מרגש מאוד לרשתות החברתיות בו כתב: "במטוס להופעה באילת. בחור צעיר עולה. פרוטזה ביד שמאל. אני מיד שואל: עזה? כן, הוא אומר. איתי ויזל שמו. לוחם גבעתי. נפצע בקרב בבי״ח שורץ המחבלים רנטיסי. שלושה טילי נ.ט. איבד חבר קרוב. אני רואה את המאמץ שלו להסתדר. לתפוס עם הפרוטזה את הכרטיס, לשים את התיק במטען עם יד אחת. דברים שגרתיים לבחור בגילו,  שהפכו עבורו לאתגר שלא קל לצלוח. אבל הוא צולח".
 
דאום המשיך וסיפר: "החברים שלו כבר חזרו לקרבות. הם ברפיח עכשיו. הוא מתגעגע אליהם. נוסע לאילת להירגע. להבין מה קרה, מה יקרה. הזמנתי אותו לבוא להופעה בערב. זו הופעה לגזברים, אבל אין לי ספק שהם ישמחו על האורח".
חנוך דאום ואיתי ויזל (צילום: דוברות ארקיע)
לסיום כתב דאום: "סיפר לי שהוא מתכנן ללמוד פיזיקה. בימים אלה משתחרר מצהל, הוא  בלי יד, על היד השניה עוד יש כוויות, אבל הוא לא מתחרט על דבר. גאה בזכות שהייתה לו להגן עלינו. הוא בוגר. הוא גיבור. והוא והחברים שלו הם הסיבה שבגללה ננצח". צפו בדאום מברך בדרכו את איתי ויזל:
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חמד של בחור. בהצלחה בשיקום גיבור, מצדיעים לך (ל"ת)
    נ 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תודה לחייל היקר! אוהבים אותך ולך חנוך תודה (ל"ת)
    מ 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור