תיירות
רמי לוי בבשורה משמחת: זה השדרוג שמקבלים נוסעי ישראייר
ישראייר השיקה אתר חדש המעניק חווית משתמש משופרת ומשודרגת, גבי שגיא סמנכ"ל מערכות מידע ישראייר: "שדרוג אתר האינטרנט הינו חלק ממערך השיפורים הדיגיטליים בהם ישראייר נוקטת למען נוסעיה''
האתר החדש מעניק חווית משתמש המאפשרת לבחור בקלות טיסות, חדר במלון, בסיס אירוח ,הוספנו מידע מרוכז לנוסע, אזור הודעות חשובות ואזור אישי מהיר יותר , מערכת תמיכה משופרת לשירות לקוחות באמצעות צ'אט בוט ופתרונות טכנולוגיים המאפשרים להגיע לשירות אנושי במידת הצורך.
לדברי ישראייר, אתר האינטרנט החדש מקנה סל רחב של כלים בשירות עצמי, מכיל תוכן עשיר ומגוון ליעדי הטיסה של ישראייר, אטרקציות, מלונות ביעד, שירותים ומוצרים חדשים, מבצעים לרגע האחרון , מפת יעדים אינטראקטיבית ומחירי טיסות וחבילות.
האתר מאפשר חוויית תשלום מהירה ובטוחה, וכן פריסה של עד 36 תשלומים. הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: " כחלק משיפור השירות ושדרוג חווית הלקוח , השקנו אתר חדש המציע חווית משתמש ידידותית בהזמנת שירותי תיירות שונים. השקענו בטכנולוגיה חדשה המשפרת את נוחות ומהירות השימוש ומאפשרת חוויה מותאמת אישית נגישה ופשוטה יותר. הוספנו תוכן ומידע עשיר על היעדים, המלונות והאטרקציות ביעדים אליהם אנחנו טסים" .
עוד ב-
גבי שגיא סמנכ"ל מערכות מידע ישראייר:"שדרוג אתר האינטרנט הינו חלק ממערך השיפורים הדיגיטליים בהם ישראייר נוקטת למען נוסעיה. אנו ממשיכים לייצר פתרונות חדשניים ומתקדמים על מנת לשפר את חווית הלקוח באופן מתמשך"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



