תיירות

כחלון פתח את שארם לישראלים? המהלך של שר האוצר לשעבר

עדיין פעיל: קו הטיסות הישיר מנתב"ג לשארם א-שייח' יחל את פעילותו כבר בחול המועד פסח, כאשר התגלה כי שר האוצר לשעבר הוא זה שהיה הכוח המניע להתחלת פעילותו, לאחר שהוביל משלחת של אנשי עסקים לעיר על מנת לקדם את התהליך
מערכת ice |  3
שר האוצר משה כחלון (צילום נעם ריבקין פנטון)
קו הטיסות הישיר מנתב"ג לשארם א-שייח', שיחל את פעילותו כבר בחול המועד פסח, היווה בשורה משמחת עבור לא מעט ישראלים. אתמול (חמישי) נחשף כי מאחורי הקלעים של המהלך עומדת דמות די מפתיעה, שעבדה על מנת לקדם את התהליך. 
מדובר בלא אחר משר האוצר לשעבר, משה כחלון. מתברר כי עוד לפני כחודשיים הוביל שר האוצר לשעבר, שמכהן כיום כדריקטור בחברת 'נתנאל גרופ', הוביל משלחת של אנשי עסקים לשארם על מנת לקדם את התהליך וכי הוא היה הכוח המניע מאחורי ההסכם החדש שנחתם. 
גם אזהרת המסע שעדיין עומדת בעינה מצד המטרה ללוחמה בטרור לא הצליחה למנוע את קו הטיסות החדש שייחנך כאמור בפסח, כאשר במטה ללוחמה בטרור כתבו: "לאור פעילות מחוז סיני של דאעש בחלקו הצפוני של סיני, קיים חשש כי פעילי הארגון ינסו לפגוע ביעדים שונים, ובהם יעדי תיירות בדרום סיני אותם פוקדים ישראלים רבים. יוזכר כי הנהגת הארגון איימה בעבר כמה פעמים על ישראל וישראלים".
מנכ"ל ארקיע חשף את המחיר שתעלה חבילת נופש בשארם: "המלונות בשארם למי שמכיר ולמי שלא, רחבי ידיים, מאות דונמים של ריזורטים יפהפיים על חוף הים עם עשרות בריכות ורמת שירות גבוהה" אמר ברלוביץ', "אחד מהאתרים המתויירים ביותר במזרח התיכון לתיירים מאירופה. מכיוון שהטיסה היא כשעה ומחירי המלונות נמוכים, החופשות אמורות להיות זולות ממה שאנחנו מכירים". לדבריו, "במלונות חמישה כוכבים המפוארים מהרשתות הטובות בעולם, יכול להגיע בפסח ל-550-600 דולר לאדם לחמישה לילות. כמות ההזמנות מאתמול לא מפסיקות. מספר המקומות מוגבל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תודה לבורא על משה כחלון
    ABA 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירי הסלולר הוריד חיסכון לכל ילד מחיר למשתכן שנתן סיכוי לזוג צעיר ממעמד הביניים לקנות בית תודה על הכל ימלך
    סגור
  • 2.
    פחלון והחיוך המאוס
    אבי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לראות את האיש ולקבל בחילה.מושחת.
    סגור
  • 1.
    בא להקיא הרס את המדינה
    עמרם 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקודה
    סגור