תיירות

מנכ"ל ארקיע חשף כמה תעלה טיסה ליעד החם במצרים

לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם נשיא מצרים, עבד אל פתאח א-סיסי וסיכם עמו על קו טיסות חדש שייחנך מנמל התעופה בן גוריון לעיר שארם א-שייח', מנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ', דיבר על מחירי הטיסות: "הרבה יותר זולות ממה שאנחנו מכירים". המחיר המלא - בפנים
מערכת ice | 
טיסות למצריים (צילום pexels, pixabay)
לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם נשיא מצרים, עבד אל פתאח א-סיסי וסיכם עמו על קו טיסות חדש שייחנך מנמל התעופה בן גוריון לעיר שארם א-שייח', מנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ', התראיין היום (חמישי) אצל פבלו רוזנברג וגדעון אוקו ב-103FM ושפך מעט אור על מחיר הטיסות. 
"המלונות בשארם למי שמכיר ולמי שלא, רחבי ידיים, מאות דונמים של ריזורטים יפהפיים על חוף הים עם עשרות בריכות ורמת שירות גבוהה" אמר ברלוביץ', "אחד מהאתרים המתויירים ביותר במזרח התיכון לתיירים מאירופה. מכיוון שהטיסה היא כשעה ומחירי המלונות נמוכים, החופשות אמורות להיות זולות ממה שאנחנו מכירים". לדבריו, "במלונות חמישה כוכבים המפוארים מהרשתות הטובות בעולם, יכול להגיע בפסח ל-550-600 דולר לאדם לחמישה לילות. כמות ההזמנות מאתמול לא מפסיקות. מספר המקומות מוגבל".
 
ברלוביץ' המשיך: "זו בשורה מדהימה, אני זוכר, אני ברקיע הרבה שנים. אני זוכר שהטיסות האחרונות לשארם היו לפני למעלה מעשרים שנה. עשרים שנה אין טיסות ישירות לשארם. אחרי למעלה מעשרים שנה, חוזרים בקו ישיר לשארם".
על השאלה מדוע לא הופעלו טיסות כאלה במשך זמן רב ענה: "זה בעיקר עניינים פוליטיים בין המדינות. היה לחץ גדול של בנט ונשיא מצרים בפגישות האחרונות, ואנחנו יודעים שהיה לחץ גדול משתי המדינות להפעיל את הקו הזה. אני שמח שהדברים הפשירו ולקראת פסח הקרב ובא. הייתי שם לפני חודש וחצי, משלחת של ארקיע, כי היו ניצוצות של תחילת הפעלת טיסות ונדהמנו מהמקום הזה. זה פשוט מקום מדהים".
על הדימיון של שארם לאילת: "בחורף יותר חמים ויותר נעים. מה שנדהמתי לראות שכל הבריכות החיצוניות מחוממות, אז מאוד נעים גם בחורף. הייתי בחודש ינואר-פברואר, נכנסתי לבריכה והיה חמים ונעים. זה עוד יעד שמצטרף לדובאי, ישראלים מחפשים יעדי חורף שחם, שם זה עוד יעד שיוכל להצטרף לדבר הזה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה