תיירות

תכינו ארנקים: זו העיר הראשונה בעולם שתגבה דמי כניסה

החל ב-2023, ונציה שנחשבת לאחת הערים היפות באיטליה ובאירופה בכלל,  תדרוש תשלום של 10 אירו ליום מכל תייר כדי להיכנס אליה כחלק מפיילוט חדש
מערכת ice |  3
אירו (צילום vecteezy)
ונציה נחשבת לאחת מערי התיירות החשובות והמרתקות בעולם, אבל צפיפות שגרמה לאי נוחות ודירות AIRBNB גרמו לעליות מחירים לתושבים המקומיים הביאו לצרה חדשה. הרשויות חיפשו מזה זמן רב דרך לשלוט בדברים - כאשר האיום האחרון של אונסק"ו להסיר את מעמד המורשת העולמית שלו מזרז את הדחיפות.
הפתרון המוצע? להיות העיר הראשונה בעולם שדורשת דמי כניסה, עם מערכת הזמנות שתוקם לטיולי יום ורק בעלי הזמנות אפשרו כניסה לעיר. התוכנית הוכרזה לפני פרוץ מגפת הקורונה, ולאחר מכן הוקפאה, זאת מכיוון שהעיר נזקקה שוב לתיירים. כעת, ראש העיר הודיע ​​כי מבקרים יכולים לבצע הזמנות החל מהקיץ הקרוב, עם דמי כניסה החל מינואר 2023.
 
לאחר סוף שבוע מחניק של חג הפסחא, בו ראו 120,000 תיירים את העיר המונה 50,000 תושבים בשבת, לפי המשטרה המקומית, כשהמספרים עלו ל-158,000 ביום ראשון, הודיעו בעירייה כי מערכת ההזמנות יצאה לדרך. חברת המועצה האחראית על התיירות, סימון ונטוריני, אמרה ל-RAI, רשת הטלוויזיה הממלכתית, כי בתוך שבועות תשיק העיר פורטל "פשוט ומהיר מאוד" להזמנות מקוונות.
עוד הוסיפה: "הקורונה גרמה לנו להבין שמה שהיה אירוע יומיומי לפניה אינו מקובל יותר - המנטליות השתנתה". מערכת ההזמנות תהיה על בסיס התנדבותי לשנת 2022, הוא הודיע ​​- והוסיף כי למבקרים יוצעו "תמריצים" להשתמש בפורטל, כולל סטטוס קפיצה בתור באתרים ומוזיאונים שונים. זה יופעל כניסיון, כדי ליישם את המערכת החובה בינואר 2023. מערכת ההזמנות "תיתן לנו את ההזדמנות לדעת כמה אנשים צפויים לאותו יום, ולכייל שירותים לפי המספר"..
על פי המתווה, דמי הכניסה ייכנסו בינואר, הם ינועו בין 3 אירו (3.25 דולר) ביום שקט ל-10 אירו (10.85 דולר) ביום שיא. החיוב יהיה רק ​​עבור טיולי יום - כל מי שיישאר ללון בוונציה עצמה יהיה פטור מהתשלום. הרעיון הוא לזהות את ה"פגע וברח" המפורסמים שיורדים לעיר, מוציאים מעט כסף בעסקים מקומיים ומשאירים את האשפה שלהם מאחור.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה רק ממי שבא לתייר באותו היום ולא להישאר!
    אלעד 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שנישאר ללון לא משלם כניסה רעיון אדיר שניראה לי שיאמצו אותו בארץ גם אין ספק שזה יעיל אין על ונציה ובגדול זה יביא ליותר רווחה ופחות עומס בעיר המדהימה הזאת !
    סגור
  • 1.
    עיר מחוקה ממפת התיירים
    בן ארצי 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חוצפנים סנט לא נכנס
    סגור
  • חחחחחחחח איך רואים שבחיים לא שמעת על העיר הזאת אפילו
    בני 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח מהאנשים ש"חול" בשבילם זה בטן גב בקפריסין או יוון
    סגור