תיירות

איזה מלון "הכל כלול" באירופה דורג הכי גבוה?

מלון ה"הכל כלול" הטוב ביותר באירופה, לפי הדירוג הנוכחי של Tripadviso, ממוקם באי היווני קוס ושמו איקוס אריא (Ikos Aria). מתוך 1,356 חוות דעת הוא קיבל את הציון "מצוין". אחד האורחים כתב: "מלון יפהפה באחד המיקומים הנפלאים ביותר שיש"

מערכת ice | 
IKOS RESORTS (צילום אינסטגרם)
בכל שנה, אתר התיירות Tripadvisor מרכיב את רשימת אתרי הנופש הכל כלול הטובים ביותר באירופה על סמך מיליוני ביקורות. השנה קטף את התואר מלון ה"הכל כלול" הטוב ביותר באירופה לפי הדירוג הנוכחי של Tripadvisor מלון הממוקם באי היווני קוס ושמו איקוס אריא (Ikos Aria).
 
מתוך 1,356 חוות דעת באתר התיירות, אתר הנופש קיבל את הציון "מצוין" והוא דורג במקום הראשון בין מלונות "הכל כלול" הטובים בעולם. מעל לכל, השירות והאדיבות של העובדים מוזכרים שוב ושוב בביקורות.
מתחם 5 הכוכבים המפואר של איקוס אריא משתרע על פני 20 דונם, שטח עצום, בחוף הדרום מערבי של האי קוס, בתחילת חצי האי קפאלוס. על פי אתר האינטרנט של המלון, לאיקוס אריא יש 370 סוויטות, חדרים ובונגלוס, חלקם ממוקמים ישירות על החוף החולי.
 
במקום יש גם שמונה מסעדות, ברים שונים ומספר בריכות מקורות וחיצוניות. המלון מציע פעילויות שונות למבוגרים ולילדים, כמו גם שירותי טיפול בילדים.
מבחינת המחירים: חדר זוגי עם מרפסת עולה החל מ-280 יורו ללילה. מקומות הלינה היקרים ביותר הם בונגלוס פרטיים עם בריכה פרטית ממש על החוף ומחירם החל מ-870 יורו ללילה. 
אורחים קודמים שהתארחו במלון אהבו אותו, כפי שניתן לראות מהביקורות שלהם ב-Tripadvisor כתבו: "זהו מלון יפהפה באחד המיקומים הנפלאים ביותר שיש. מתחם המלון ללא רבב, החוף החולי הרחב יפהפה, המים צלולים והנוף של האי פשוט מהמם". מתארח אחר כתב: "ההגעה, השהות, היציאה, הכל מושלם", אומר אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה