תיירות

טירוף בנתב"ג: עומסי ענק בטרמינל רגע לפני ערב החג

נבואות הזעם התממשו והמחסור עליו הלינו ראשי נתב"ג של אלף עובדים התממש, כאשר תורי ענק עיכבו את המגיעים לטיסותיהם. ברש"ת הגיבו: "למרות המאמצים, תורים בשדות התעופה היו לפני הקורונה ויהיו גם אחרי שנגייס את העובדים החסרים"
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום Magma Images)
רגע לפני כניסת חג שבועות, טירוף בנתב"ג ובדגש על טרמינל 1. נבואת הזעם התממשה והמחסור בעובדים עליו הזהיר אחד מראשי נתב"ג כי מחסור של אלף עובדים עשוי להשפיע משמעותית על התנהלות שדה התעופה המרכזי בישראל, הורגש היום (שישי) מאוד.
ההערכה היא שבמהלך חודש יוני צפויים לעבור בנתב"ג כ 1.9 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות וכאמור כרבע מיליון נוסעים יצאו מטרמינל 1. לאחר משבר הקורונה עסקה ההנהלה ומועצת הרשות במציאת פתרונות לשיפור השרות ובכלל זה פתיחתו המלאה של טרמינל 1. רשות שדות התעופה פועלת בימים אלה בגיוס נרחב של עובדים על מנת לתת שרות מיטבי לציבור הנוסעים ולאפשר את הגידול הצפוי בתנועת הנוסעים הבינלאומיים.
 
מרשות שדות התעופה נמסר: "הנהלת רשות שדות התעופה והנהלת נמל התעופה בן גוריון עושים כל שעולה בידם על מנת לאפשר לציבור הנוסעים לצאת מגבולות ישראל בחוויית שירות הטובה ביותר וכל זאת תחת המגבלות של ימים אלו. עולם התעופה בכל העולם, חווה ביטול טיסות בשל מחסור בכוח אדם ואנחנו ממשיכים לאפשר לתעופה להתקיים כבשגרה למרות העומסים והתורים".
עוד נמסר: "כל העובדים, מכל מטה הרשות ונמל התעופה בן גוריון, נמצאים בכל נקודה בה חסרים עובדים ומסייעים לנוסעים לעבור בתחנות השונות. ולמרות זאת חייבים לזכור שאנו נמצאים במחסור של אלף עובדים בכל המקצועות. למרות המאמצים, תורים בשדות התעופה היו לפני הקורונה ויהיו גם אחרי שנגייס את העובדים החסרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה