תיירות

טסים לתאילנד? כל מה שתצטרכו לדעת על הלגליזציה בקנאביס

תאילנד הפכה למדינה הראשונה באסיה שמתירה שמודיעה על לגליזציה חלקית. למרות זאת, השימוש בו לצורכי פנאי עדיין אסור בה לפי החוק. במסגרת המהלך הנוכחי הסירו הרשויות התאילנדיות את הקנאביס מרשימת הסמים הנרקוטיים ואף 4,000 אסירים שוחררו מבתי הכלא
מערכת ice | 
קנאביס (צילום BetterSeeds)
החל מהיום (חמישי) חוקי לגדל ולהחזיק מריחואנה בתאילנד, שהפכה למדינה הראשונה באסיה שמודיעה על לגליזציה חלקית, ומשרד הבריאות מתכנן להפיץ מיליון שתילי קנאביס.
למרות זאת, השימוש בו לצורכי פנאי עדיין אסור בה לפי החוק, ומי שייתפס מעשן בפומבי עלול לקבל קנס או אף להישלח למאסר. הפרלמנט בתאילנד דן בימים אלו בחוק חדש שיסדיר בצורה ברורה יותר את התקנות בכל הנוגע לשימוש בקנאביס, שכעת אינן ברורות לחלוטין.
 
במסגרת המהלך הנוכחי הסירו הרשויות התאילנדיות את הקנאביס מרשימת הסמים הנרקוטיים, ארבע שנים אחרי שב-2018 תאילנד כבר הפכה לראשונה בדרום-מזרח אסיה – אזור שידוע בחוקי הסמים הנוקשים שלו – שמתירה את השימוש בקנאביס לצרכים רפואיים.
 
בנוסף לכך, מעתה ניתן למכור במסעדות, בבתי קפה ובבתי עסק אחרים מוצרי מזון ושתייה שכוללים ברכיביהם קנאביס, אולם אלו לא יוכלו להכיל יותר מ-0.2% של הרכיב הפסיכואקטיבי העיקרי בצמח, THC. המשמעות היא שמי שיצרוך את המוצרים הללו יתקשה לחוש בהשפעת הסם.
 
השלכה נוספת של ההקלות בחוקי הקנאביס בתאילנד היא שחרורם של כ-4,000 אסירים שהורשעו בעבירות הקשורות לסם זה. הרשויות במדינה כבר החלו לשחררם היום, ואף פרסמו תמונות של כמה מהם צועדים בשיירה אל מחוץ לכותלי כלא כלשהו באזור הבירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה